Loodjes trekken

Hallo Allemaal,

Wij gaan zoals elk jaar weer sinterklaas vieren met de familie door middel van loodjes trekken.
We doen voor een bedrag van +/- €15.00 p.p.

Ik wil graag spullen voor mijn uitzet, maar weet niet goed wat ik moet vragen. Omdat ik al wat spullen heb en sommige dingen moet ik gewoon zelf naar mijn eigen smaak uitzoeken. Wat zijn spullen die je zonder dat je de smaak van iemand weet kunt kopen voor de uitzet?

Graag jullie reactie.

Lootjes.

En je kunt bv. dingen zoals keukengerei vragen, bestek, thee/handdoeken in specifieke kleuren, of een cadeaukaartje van een of andere winkel bv. Hema, Action, Blokker?

Je kan toch zelf dingen die jij leuk vindt uitzoeken, en dan neerzetten?
En ja inderdaad het is lootjes :’)

Gebaksvorkjes, theelepels, van die dingen waarmee je iets heets kunt pakken (weet even zo gauw niet hoe dat heet :expressionless: soort van ovenwant? ) glazen lijken me ook nog vrij simpel… kaasschaaf, fruitschaal, een pannetje… en anders idd bonnen van bijvoorbeeld ikea, hema, blokker of xenos ofzo.

Een cursus nederlands, zodat je de laatse loodjes ook nog haalt?

nee flauw.

Theedoeken, keukengerei, bestek blabla

Thee doeken en servies zullen vast nog wel persoonlijk zijn qua smaak, maar bijvoorbeeld pannen kan je goed vragen. En spatels ed. Een waterkoker/koffiezetapparaat misschien ook.

En anders tegoedbonnen inderdaad.

Je kunt ook gewoon plaatjes in je lootje zetten, zodat degene weet wat je zoekt.

Je kan ook op je lijstje schrijven wat voor kleuren theedoeken je bijvoorbeeld wil. wordt het al makkelijker van. en dit inderdaad:

nog makkelijker. en zet de winkel erbij.
heb ik wel eens gedaan met andere dingen, had ik iets bij de xenos gezien,
dus ik zei toen ook echt; dat en dat bij de xenos inclusief de prijs

hahahahahaha sorry
ik moest hier echt heel heel heel heel hard om lachen

Zo grappig is het toch niet? Kom op zeg…

sinterklaas topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-sinterklaaskerst-surprisesgedichten-topic-82736.825.html

sorry maar er worden zoveel sinterklaas topics geopend terwijl ik het algemene topic een beetje actief probeer te houden…

Oh Bo, voel je vrij alle topics te melden hoor, als ze in het algemene topic kunnen C: