Longboarders of street artist!

Dag iedereen,

Voor school ben ik een magazine aan het maken over longboarden en de kunst/graphics die daar vaak op staan! Dat is natuurlijk heel persoonlijk en het komt veel voor dat street artist kunst maken over skaters/boarders, en dat longboarders technieken gebruiken van street artist voor hen eigen custom made graphics.

Nu ben ik dus op zoek naar mensen die hen eigen board hebben gemaakt, of alleen de graphic daarvan. En naar mensen die aan street art doen.

Ik zou het heel leuk vinden om jullie te interviewen etc. Het magazine wordt alleen aan de leraar getoond. Dus niemand anders krijgt het te zien…

Hoop dat dit in het goede ding staat XD maar dacht; denk dat hij wel hier moet?..

Vet! Maar nee sorry ik wou dat ik dat kon…

Ik longboard, maar ik heb mijn deck en de graphics daarop niet zelf gemaakt. En ik weet eerlijk gezegd niet of veel street artists er hier openlijk voor uit zullen komen aangezien het toch illegaal is… Maar succes!

Ik weet dat het illegaal is maar toch… Ik doe er niets mee… Dus een berichtje sturen kan natuurlijk ook :wink:. Het is niet dat ik je zal interviewen en het vervolgens even bij de politie meld xD…

Misschien kun je hier eens op kijken?
http://www.longboarden.nl/forum/viewforum.php?f=26

Succes, leuk onderwerp trouwens!

Een vriend van me is hier volgens mij mee bezig (ik weet in ieder geval dat hij en een aantal vrienden vaak longboarden) dus ik zal eens aan hem vragen of hij je kan helpen of anders iemand weet die je kan interviewen…

Leuk! :slightly_smiling_face: