long girl, short guy ?

Dat probleem zal ik niet hebben denk ik, met mijn lengte. Maar het moet verder niks uit kunnen maken. Je valt toch niet op elkaar omwille van elkaars lengte?

laat hem op de trap staan dan?

Hey ik ben 1,84 dus ja…
Ik denk wel dat sommige mannen minder snel op me af stappen. (ben nu overigens al 1,5 jaar bezet :stuck_out_tongue:)
Maar er zijn ook jongens/mannen geweest die kleiner zijn dan ik, maar die het juist wel sexy/elegant vinden.
Het ligt echt aan de jongen. Maar 1 ding: Draag lekker pumps als jij dat wilt, je hoeft je in ieder geval niet te schamen naast een kleinere man. En hij overigens ook niet!

Ik val sowieso op jongens die langer zijn maar als ik eerlijk moet zijn vind ik het helemaal niet mooi staan als een meisje een stuk langer is dan een jongen. Maar als die mensen gelukkig zijn, whatever.

Lijkt me idd minder, ik vind persoonlijk ook dat het mooier staat als de jongen langer is :stuck_out_tongue:
Maar ja, daar gaat het uiteindelijk niet om toch x3

Mm, ik dacht ook altijd dat ik nooit voor een jongen zou gaan die kleiner dan mij is. Maar goed, ik ben dus blijkbaar voor de verkeerde gevallen. Mijn vriendje in namelijk kleiner dan ik ben. En het kan me echt totaal niks schelen, hij betekend super veel voor me. Hij heeft een geweldig karakter dus dan maakt zijn lengte mij niets uit. Hij is trouwens 2 jaar ouder. Niet dat dat er toe doet, maar toch :stuck_out_tongue: :grinning:

Dat heb ik ook hoor, maar dan moet je gewoon wat oudere jongens daten, als het je ongemakkelijk laat voelen met een kleine jongen te daten ofzo…

Ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Ik had voor mezelf ook dat ik altijd een langere jongen wilde. Nu heb ik een hele lieve jongen leren kennen, maar hij is toch wel iets kleiner dan ik, wel een jaar ouder. Eerst verbaasde het me dat ik voor een kleine jongen zou vallen, maar wat doet het er toe, als je maar gelukkig bent.

Mijn ex was 8 cm kleiner dan ik. Heb er nooit echt last van gehad. Maar als ik hem van te voren had afgewezen omdat die te klein was had ik 1,5 jaar echt iets gemist.

Kijk, als je echt verliefd bent maakt het natuurlijk niets uit, maar mijn vriendje is een paar centimeter groter dan ik, dus ik ga echt geen hakken aan trekken bij hem ofzo, want dat staat gewoon voor geen meter xD

Ik vind altijd dat een jongen ouder en langer moet zijn, waarom weet ik niet, ziet er beter uit ofso.

Bij mij op school zaten een meisje en een jongen, en het meisje was ruim een kop groter. Maar ze hadden er gewoon schijt aan. Dat vond ik wel goed van ze :slightly_smiling_face:

Ik val standaart op jongens die langer en ouder zijn…is nou eenmaal zo.

Ik ook altijd, en nu heb ik een vriendje dat 1,5 jaar jonger is, haha.

ben maar 1.65 meeste jongens zijn veel groter dan mij.

nja als je zelf al lang bent, zal een jongen die een kop kleiner is nog steeds niet er klein zijn?
ik vind het best kunnen.

maar bij mij daarentegen… ik ben 1.62 lang en als IK een jongen vind die kleiner is dan ik, dan is hij ook echt heel klein en die jongens lijken meestal gewoon op kleine kinderen.

dat is iets anders dan dat jij 1.85 bent een jongen 1.75 ofzo :3

Pff ik heb dit ook altijd & ik weet niet maar het voelt nooit goed als ik een vriendje heb die kleiner is dan mij als ik over straat loop schaam ik me soms zelfs dat mensen gaan denken dat het mijn broertje is ofzo ik ben 1m77 en ik vindt echt weinig jongens die lang zijn en die ik leuk vindt en ik ben helemaal niet kies keurig ofzo D: Ik durf zelf niet eens hakken te dragen :s

M’n vriendje is 3 cm kleiner, ik ben 1.81 en hij 1.78, als ik hakken aanheb zie je het wel heel goed maar we passen wel goed bij mekaar want ik ben nogal tenger en hij is breed en chubby :stuck_out_tongue:

Oh en hij is wel 8 jaar ouder dus hij ziet er niet uit als een jongetje van 15 ofzo :stuck_out_tongue:

Ik vind dit een zelfde soort iets als dat de jongen altijd ouder moet zijn. Vind ik ook gezeur. xD