long girl, short guy ?

Wat vinden jullie van lange meiden die iets hebben met een kleinere jongen ?
Ben zelf best wel lang, best vervelend op het gebied van jongens enz…
Ik voel mezelf zo ontzettend lomp als ik dik een kop groter ben dan een jongen.
Was best benieuwd of er meer mensen zijn met dat probleem(pje) :stuck_out_tongue:

Ligt eraan hoe groot het verschil is natuurlijk :stuck_out_tongue:
Teveel verschil vind ik dan weer niet bepaald mooi. maarja om nou niet met iemand te nemen omdat ie kleiner is is ook weer zo raar xD

Als je een jongen echt leuk vindt gewoon ervoor gaan.
Persoonlijk zou ik nooit iemand korter kiezen. Ik moet me veilig voelen.

Liefde maakt blind :slightly_smiling_face:

Waarom heb je trouwens een engelse topic titel? We leven in nederland hoor :stuck_out_tongue:

Als je echt verliefd bent, maakt dat niet uit :slightly_smiling_face:

en het is trouwens tall (’:

maar inderdaad, als je echt verliefd bent, maakt dat niet uit :slightly_smiling_face:

Waarom is het eigenlijk normaal dat een jongen wel groter mag zijn dan een meisje, maar niet andersom?

Goede vraag…

Ik zou er zelf nooit voor gaan… ik val ook niet op jongens die kleiner zijn dan ik. Als je diegene echt leuk vind dat zou ik er gewoon voor gaan, of diegene nou kleiner of langer is

Wat ik daar van vind? Niks.

hmm, ik had dat ook. Mn vriendje was een jaar jonger dan ik, & iedereen zei ddat ze het schattig vonden. Nu is hij wel gegroeid. Bij de meeste jongens trekt het wel bij, maar als dat niet zo is. Enjoy your short guy, just like he is :slightly_smiling_face:

Als jij je er prettig bij voelt dan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Ik vond het eerlijk gezegd altijd onzin als meiden op een jongen afknapte omdat hij kleiner was, maar toen ik een beetje scharrelde met een jongen die kleiner was dan ik (niet eens veel, 5 cm ongeveer) voelde dat toch heel gek. Nu ik er ook achteraf over nadenk vind ik het persoonlijk niks. Ik voel me dan gewoon niet veilig op de een of andere manier. En ik had het idee dat ik veel ouder was terwijl hij degene was die 3 jaar ouder was =P. Plus het voelde voor mij gewoon alsof ik met een jongetje omging terwijl dat dus juist niet zo was. Ik weet niet, ik vind het toch niet zo makkelijk te accepteren als dat ik dacht, gewoon omdat het zo onnatuurlijk aanvoelt voor mij.

haha ik had een keer een indo boy XD was anderhalf kop kleiner dan mij x.x voelde niet echt fijn, naja duurde ook niet lang met hem :stuck_out_tongue:

naja vind niet echt erg om andere zo te zien lopen XD

Maakt niks uit natuurlijk als je echt verliefd op elkaar bent :stuck_out_tongue: maar ik moet altijd wel even 2 keer kijken als ik het zie op straat want het ziet er best grappig uit hehe Maar niet raar ofzo hoor.

Als je iemand echt leuk vindt, maakt dat niet uit.
But I prefer longer guys… of ieder geval mijn lengte… :slightly_smiling_face:

ik vind dat er stom uitzien =/ maar ik ben 1.58 (en groei toch niet meer) dus dat probleem zal ik waarschijnlijk niet hebben :stuck_out_tongue:

Ik zou het ook niet zo leuk vinden denk ik. Maar uiteindelijk is het maar een kleinigheid he… Ik ken een koppel waar het meisje groter is en zij maken er geen probleem uit en zijn supergelukkig dusja.

Haha zal ik vast ook nog wel mee te maken krijg denk ik… het is niet ideaal nee, maar een paar cm kan wel toch. Even groot vind ik wel heel mooi, no idea why x]

Ik zou het zelf niet leuk vinden, maar als jullie er zelf geen probleem mee hebben kan het perfect vind ik (:

ik vind het opzich wel kunnen, als het niet teveel scheelt. Maar als je elkaar leuk vind, wat maakt het uit!
de jongen die ik leuk vind is weer 20/30 cm groter dan mij xD.