Long Distance Relationship: Need help! D:

Klopt…
Zo lastig dit 'o.o
In Catfish loopt het helaas bijna nooit goed af.
Ik heb het idee dat hij geen Facebook heeft, hij heeft ook nooit naar die van mij gevraagd ofzo.
Hij had wel MSN, maar daar stond niet meer op dan op skype.
Als ik gecamt heb en het is echt de persoon die hij beweert te zijn, ga ik hem sowieso meeten.
Ik heb dan ook meer zelfvertrouwen om het mijn ouders te vertellen aangezien ik dan weet dat hij echt is.

Fingers crossed!

@Hope
Jawel hoor, maar bij plaats staat dan een andere plaats dan de plaats waar ik woon…
En daar gaat ze dan wel weer vraagtekens zetten.

Okee het is goed dat je zelf in ziet dat je hem eerst moet zien via webcam voor je gaat meteen! Ik zou dit vanmiddag ook zeggen! Je hoeft er niet bij te zeggen dat je het niet helemaal vertrouwd.

Laat maar weten hoe het afloopt! Ben benieuwd (: Ik hoop dat hij zegt wie hij is (:

doe ik zeker!
Alsnog bedankt voor de tips ^^

Graaggedaan hoor! (:

UPDATE

Net met hem gepraat, hij wil net zo graag meeten, maar vind het een probleem aangezien allebei onze gezinnen het nog niet weten.
En reizen als je minderjarig bent is nog niet zo makkelijk ook.
We zijn nu allebei aan het brainstormen hoe de ontmoeting mogelijk is.
Het is wel al duidelijk dat de ontmoeting er gaat komen =)

@ Make Believe: zie nu net pas dat je een topic had aangemaakt over deze jongen. Wou nog even nog een keer reageren, aangezien ik nu pas de hele situatie lees.

Heb je hem nu ook op webcam gezien of doet hij daar nog steeds daar vreemd over? Als hij vreemd blijft doen daarover, dan stel ik mijn vraagtekens en zou ik echt doordrammen waarom het zo moeilijk is om een webcam aan te schaffen (zo’n ding kan je al kopen voor minder dan 20 euro).

Ik heb mijn huidige vriend ook leren kennen via een game en hij had al een cam vanaf het begin, dus ik zag hem eerder dan dat hij mij zag. Ik heb vrij snel erna een cam gekocht, omdat het natuurlijk voor hem vreemd is om gevoelens te hebben voor iemand die je nog nooit hebt gezien.

Gebruik je verstand en laat je niet alleen leiden door je gevoelens zou ik zeggen :slightly_smiling_face: Veel succes! Ik hoop dat de jongen geen catfish is :wink: Ik kijk die serie ook wel eens met mijn vriend (online), omdat we elkaar ook online hebben leren kennen :stuck_out_tongue:

@Tengucii
Dankjewel voor je reactie!
Als ik het volgende week iets minder druk heb ga ik hem vertellen dat die ontmoeting nu echt eens moet komen.
Hij zegt zelf dat hij de afstand niet zo heel erg vind, dat heeft hij er voor over (ongeveer 3 uurtjes met de trein valt wel mee).
Dus ik zie geen reden om niet te meeten, ik laat nog wel wat weten :grinning: