Lonely

Hallo allemaal,
Ik voel me vaak heel erg alleen en vriendloos.
Vandaag is het weer zover dat ik me besef dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden heb. Of nouja, ik ben zelf gewoon heel erg slecht in vriendschappen behouden!
Maar vandaag werd maar weer duidelijk dat ik er dus toch niet ‘bij hoor’
Mijn vriendinnen zijn last-minute op vakantie vertrokken en ik ben dus niet mee. En eigenlijk vind ik dat heel erg vervelend want ik verveel me al drie weken lang. Ik zou ook gewoon graag een keer met vriendinnen iets leuks willen doen, maar steeds als ik iets voorstel om te doen, zeggen ze dat ze niet kunnen en nu zijn ze op vakantie. Het is niet zo heel erg ver en het is me wel een keer vaag aangeboden om mee te gaan.
het liefst zou ik nu gewoon vragen of ik niet een dagje kan langskomen (in NL op vakantie) en dan leuke dingen doen, maar volgens mij is dat nogal opdringerig. En ik wil me ook niet als niet-gewenst voelen. Maar goed, ik heb echt heel weinig te doen nu.
Hebben jullie misschien tips hoe ik me minder kan vervelen? En hoe ik misschien leuke dingen met vriendinnen kan gaan doen? En moet ik gewoon vragen of ik langs kan komen of is dit inderdaad te opdringerig?

Je kan toch gewoon vragen van:
’ Heey is er nog plaats voor mij? ’
of ’ Is het leuk? kan ik een dagje langskomen? ’
Tips om minder te vervelen?.. Misschien de zoekfunctie gebruiken? aangezien je best wel veel topics hebt over ‘’ verveling ‘’. Je kan bijv. films gaan kijken of nieuwe serie’s bekijken.

Zo te lezen zijn die vriendinnen van jou ook niet echt leuke vriendinnen. Als ze echt je vriendinnen waren hadden ze je wel meegevraagd of ingegaan op jou voorstellen. Misschien kan je een baantje/sport vinden en daar nieuwe contacten opdoen?