lonely...

tja, om een lang verhaal kort te maken… ik ben gewoon ontzettend eenzaam.
ik heb verder een erg leuk leven vol vrienden en exciting momenten, maar er blijft gewoon een lege plek ergens. heb wel een vriend gehad, maar dat liep stuk vanwege het gebrek aan zijn liefdesuitingen voor mij, dus daar krijg je ook niet veel zelfvertrouwen van.
ik mis ontzettend het gevoel van de liefde, van het tegen iemand aan kunnen kruipen in bed, de intimiteit, leuke dingen doen met je lover etc.
ik doe maarzat leuke dingen met vriendinnen, maar een echte lover is toch wel iets anders.
hoe kan ik dit tegengaan? ben al wel lang over die tijd heen dat ik kan genieten van het single zijn…
soms is het gewoon niet eerlijk, want de meeste meisjes krijgen wel die ontzettend romantische en kippenvel gevende liefdesverklaringen.
ik weet dat dit erg zielig klinkt, maar beter kan ik het ff niet verwoorden :stuck_out_tongue:

Als je single zijn zat ben kan je ook gaan daten. Sommige mensen vinden gelijk de liefde van hun leven andere vrouwen moeten meerdere relaties ondergaan tot dat ze weten welk persoon bij hun past. Zolang je maar niet te wanhopig opzoek bent want dan ga je je geliefde niet vinden. Zie het als een avontuur. Verzorg jezelf, heb zelfvertrouwen en blijf vooral jezelf! Spreek is een jongen aan, ga daten flirt enz. Goed voor je zelfvertrouwen en wie weet kom je wel een hartstikke leuke vent tegen ! Ga niet zoeken… of misschien heeft je vriendin wel een blind date voor je haha in iedergeval succes en have fun!

Ga op datingsites, ga veel naar clubs waar leuke jongens komen. heb je geen vriend waar je een klein beetje n oogje op hebt waarvan jij denkt dat t iets kan worden… je moet er wel voor open staan.

Maar goed, juist als je het niet zoekt… komt het,.

ja jullie hebben wel gelijk. het punt is gewoon dat ik gewoon niet echt het lef heb om op iemand af te stappen, en ze staan nou ook niet met bossen voor mijn deur. daten is soms zo makkelijk nog niet.

Je mist een vriendje.
Ik herken het gevoel en ben gaan stappen met vriendinnen om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik werk in een winkel waar geregeld jongens komen en zo leerde ik ze kennen.
Door me daarvoor open te stellen, liep het contact met mijn huidige vriendje al snel de goede kant op.
Dus probeer er op uit te gaan en jezelf open te stellen voor nieuwe contacten.
En bij eenzame momenten iets gaan doen voor afleiding.