lonely

euh hoi.

sinds het uit is met m’n vriendje voel ik me zo alleen, maar ik heb het zelf uitgemaakt. het is nu al een maand uit volgens mij. het is ook niet dat ik hem mis, maar ik mis gewoon een vriendje hebben zeg maar. en m’n beste vriendin heeft bijna verkering met een jongen, en ik ben ook echt heel blij voor haar maar ik ben zeg maar een beetje jaloers. niet dat ze bijna verkering heeft met die jongen, maar gewoon dat ze bijna een vriendje heeft.
het is ook niet dat veel jongens mij zien staan of zo. ik weet ook niet hoe ik me moet gedragen als ik met jongens ben, ik kan niet mezelf zijn. kan ik sowieso niet maar dan al helemaal niet.

hebben jullie misschien tips of zo ?

Same here… Al mijn vriendinnen hebben een vriend behalve ik haha…
En ik heb eigenlijk geen tips, alleen dat je niet naar iemand opzoek moet gaan, maar het op je af moet laten komen…
maar ehm dat gaat nogal moeilijk als je je alleen voelt…

hoe oud ben je

jaa idd. ik heb dat altijd, als ik het net heb opgegeven krijg ik een vriendje. maar het gaat best wel moeilijk om het op te geven.

Same here!

Maar je bent 14 dus maak je niet druk :wink: komt allemaal goed!

Ik herken het ook wel een beetje hoor! Na mijn vakantievriend mis ik het echt, zeker omdat hij een speciale betekenis voor me heeft. Maar ik heb me voorgenomen niet op zoek te gaan, dus niet aanmelden via sites en mensen zoeken via facebook =] Zo vind je eigenlijk niet echt de ware, die moet je gewoon tegen het lijf lopen. Ik ben ook 14 en mis het dan wel maar eigenlijk vind ik het ook heerlijk, ik heb het redelijk druk met de dingen die ik leuk vind om te doen en ik denk dat een vriend dat misschien zou gaan belemmeren… Ik wacht het dus gewoon even af en ik denk dat jij dat ook het beste kan doen.