Lonely valentine..

Ik kan er gewoon echt niet tegen dat er van die neppe wijven zijn die elke maand met een andere jongen zitten te klooien! Ook gewoon met normale, leuke jongens waarvan ik nooit gedacht had dat ze zich zouden laten gebruiken door zo’n slettebak. En het lijkt wel alsof ik de enige ben die niet tegen hun opkijkt, maar juist walg van zulk soort gedrag.
Al die meiden die allemaal lieve brieven, rozen, wat dan ook krijgen morgen en ik ben, alwéér, de eenzame single. Ik voel me gewoon echt zo hopeloos, ik verlang al zo lang naar ook maar een klein beetje aandacht maar het komt maar niet :frowning_face:

Sorry voor de nogal negatieve toon van dit bericht, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven. Voelen jullie je ook altijd zo eenzaam met valentijn?

Er zijn echt al zooooooo veel topics hierover. Ik voel me niet eenzaam, het is gewoon een commerciele kutdag.

:metal: same here

Ik ben al 17 valentijnsdagen ‘eenzaam’ en het interesseert me geen ruk.

Nee, valentijn slaat toch nergens op vind ik. Ik kan er niet mee zitten, leuke jongens hoeven ook niet constant te komen aanwaaien, sporadisch is denk ik leuker. Het komt allemaal wel goed!
Overigens zijn er idd al aantal topics over, ik zou even zoeken!

+1

jongens doen vaak niet zoveel aan valentijnsdag,
meestal moet het van de meisjes komen hea haha

hier nog één.

oh precies hetzelfde hier, al 4 weken zit ik al zo kut valentijnsdag ben ik weer alleen… en net dinsdag heb ik een jongen ontmoet die ik heel leuk vindt en het is wederzijds:D

dus blijf er gewoon in geloven:D misschien niet dit jaar maar volgend jaar:)

ik heb zoooooo’n schijthekel aan valentijn
net of je op die 364 andere dagen niet tegen iemand kunt zeggen dat je van hem/haar houdt?

ik hoop dat ik wat van mn crush krijg, maar zal wel niet …

INDERDAAD!

Hee, ik heb zelf een vriendje, maar ik snap wat je bedoelt.
Maar je moet een bepaald iemand willen omdat je van hem houdt, niet een vriendje willen omdat je dan iemand hebt en dat kan zeggen. Ik snap best dat je je misschien eenzaam voelt, maar je tijd komt nog wel, iedereen heeft leuke kanten en die gaan jongens echt vanzelf wel inzien! Op elk potje past n dekseltje meid;) En ach, ik zou zeggen; ga lekker shoppen, ga valentijnslingerie passen met vriendinnen, ga hardlopen, smoothies maken, muziek luisteren en buikspieroefeningen doen, meiden dingen doen waar jongens totaaal nevernooit bij betrokken zijn, ga naar de bios met je single vriendinnen, bak een hartjes taart, snij hem vol leedvermaak in stukken en eet hem vervolgens heeeeerlijk op, enz. Er zijn genoeg leuke dingen te doen met vriendinnen, ga je niet kut voelen doordat je geen leuke jongen hebt op valentijn. Heel veel mensen hebben wel iemand, maar dat is niet eens een goede relatie. Dan kan je nog beter GEEN relatie hebben, dan een slechte:p Good luck girl, xxx

be happy girl, er zijn miljoenen andere meiden die hier ook zo over denken

Hee, ik heb zelf een vriendje, maar ik snap wat je bedoelt.
Maar je moet een bepaald iemand willen omdat je van hem houdt, niet een vriendje willen omdat je dan iemand hebt en dat kan zeggen. Ik snap best dat je je misschien eenzaam voelt, maar je tijd komt nog wel, iedereen heeft leuke kanten en die gaan jongens echt vanzelf wel inzien! Op elk potje past n dekseltje meid;) En ach, ik zou zeggen; ga lekker shoppen, ga valentijnslingerie passen met vriendinnen, ga hardlopen, smoothies maken, muziek luisteren en buikspieroefeningen doen, meiden dingen doen waar jongens totaaal nevernooit bij betrokken zijn, ga naar de bios met je single vriendinnen, bak een hartjes taart, snij hem vol leedvermaak in stukken en eet hem vervolgens heeeeerlijk op, enz. Er zijn genoeg leuke dingen te doen met vriendinnen, ga je niet kut voelen doordat je geen leuke jongen hebt op valentijn. Heel veel mensen hebben wel iemand, maar dat is niet eens een goede relatie. Dan kan je nog beter GEEN relatie hebben, dan een slechte:p Good luck girl, xxx

ja, inderdaad. leuk voor de winkeliers (:

wat mij betreft mogen blue monday en valentijnsdag op dezelfde dag vallen.

^hahahaha
precies
je naam is trouwens ook wel toepasselijk :’)