london transfer stansted

Weet er toevallig iemand, als je vanaf London Airport Stansted een transfer bijboekt naar: London Victoria of je dan in het centrum van Londen bent?

Je moet dan nog 2 bussen geloof ik nemen, binnen 10 minuten sta je in het centrum. Wij maakten de fout om te gaan lopen en dat kost je, inclusief verdwalen, een uur :’). Je kon bij national express ook uitstappen bij marble arch, dan sta je aan het begin van oxford street.

Ja dan ben je in het centrum

Ja, dan ben je bij het metrostation victoria. Ik neem zelf altijd de bus naar liverpool street, maar hangt natuurlijk af van waar je hotel zit. Je doet er ruim een uur over

Ik zou Liverpool Street nou ook niet bepaald 't centrum noemen hoor.

Vanaf Victoria zijn er genoeg bussen en metro’s die je naar 't centrum kunt nemen, ligt eraan waar je precies heen wilt natuurlijk. Naar Westminster, Trafalgar Sq., Piccadilly Circus, Oxford Street? In principe zijn die routes apart allemaal makkelijk te lopen (van Victoria → Westminster → Trafalgar → Picadilly → Oxford Str), maar in één keer is 't een flink stuk.

Heeft iemand ervaring met de Stansted Express? Ik heb een hotelletje geboekt in de wijk Bayswater. Weet iemand hoelang de transfer van Stansted naar het eindstation in het centrum is? En is het dan nog ver reizen naar mijn hotel?

Iemand?

Waar zie je mij dat het centrum noemen dan? Ik zeg alleen dat ik die bus altijd neem, heb het nooit over het centrum gehad ::slightly_smiling_face:
Afhankelijk van waar het hotel is zou ik kijken of victoria of liverpool st gunstiger is

Och, nou, sorry hoor :’) Ik heb het gewoon verkeerd gelezen, aangezien TS vraagt naar het centrum en jij Liverpool st noemt.
@daarboven
Ik heb de stansted express een keer genomen en was er erg tevreden over, weet alleen even niet meer hoe lang je in de trein zat. Staat wel allemaal op de website hoor! Ik weet niet of je al geboekt hebt en voor wanneer, maar als je een minstens maand van tevoren boekt is het een stuk goedkoper en als je minstens een week van tevoren boekt scheelt dat ook.