Londen

Hey meiden :slightly_smiling_face:

Dit is de eerste keer dat ik naar Londen ga en ik heb eigenlijk het advies nodig van mensen die al naar Londen zijn geweest. Vroeger had je een Travelcard voor drie dagen, maar die hebben ze nu niet meer. Dus mijn vraag was welke ov-kaart ik het best zou kopen. Zou ik rondkomen met een Oystercard van 20£ voor 3 dagen? Of zou ik beter 3 Travelcards kopen? Ik ga namelijk de metro heel vaak gebruiken.

Liefs.

Met school hadden we hele goedkope kaartjes 1,50 per dag geloof ik onder de 18 en boven de 18 iets duurder en dan kon je de heledag onbeperkt gebruik maken van de metro

Weet je toevallig hoe die heten?

ik zou een oystercard nemen! die kan je op de metro stations ook heel makkelijk opwaarderen. het is meestal 2 pond voor een stukje, ligt een beetje aan hoeveel zones je reist, aan wat je genoeg hebt

Is een oystercard uiteindelijk niet duurder dan ?

ik ben met mijn vader in de krokusvakantie naar londen geweest, wij kochten gewoon 3 travelcards, die kosten 6 pond, maar wij wisten niets over oystercards :stuck_out_tongue: HAVE FUN!

wij hadden een day travelcard, en je kon gewoon overal heen met de metro en die is 3 pond 20

Ik denk dat je beter een travelcard dan een oyster kunt nemen, dat is uiteindelijk goedkoper. Geloof ik. (en je hoeft niet op te waarderen)

Bedankt allemaal voor jullie advies, het heeft me veel geholpen :grinning:.