Londen.

Hello,

Ik wil met m’n beste vriendin een dagje naar Londen… Dus geen overnachting. Ik heb al op internet gezocht, maar tot nu toe heb ik maar 1 busreis gevonden die voor 1 dag gaat. We moeten daarvoor ergens om 3 uur 's nachts opstappen in Breda, terwijl we in Rotterdam wonen. Is er al eens iemand een dagje met het vliegtuig naar Londen gegaan? En zo ja, welke maatschappij en is het moeilijk om dan in het centrum te komen vanaf het vliegveld?

Alvast bedankt!

www.milotreizen.nl
53 euro dacht ik en ook opstappen in rotterdam
dit is met de bus, ook in de nacht, maar wel in de buurt opstappen.

Ik ben een dag met Ryanair geweest, maar dat was vanaf Weeze (Eindhoven kan ook) dus ook niet echt handig vanaf Rotterdam. :stuck_out_tongue: In Londen kan je heel makkelijk van vliegveld naar centrum komen, rijdt een bus en een trein (:
Dat kostte toen 10 euro trouwens haha (doordeweeks, buiten schoolvakanties etc), daar hoef je het niet voor te laten!

Oh ja en je kunt ook nog naar Eurolines kijken (gewoon eurolines.nl), die hebben busreizen door heel Europa en vertrekken vanuit elke grote stad wel geloof ik. Ik weet niet hoe vaak en op welke tijden ze naar Londen gaan, maar ik ben er wel eens een dag mee naar Parijs geweest dus je kunt iig even kijken :]

Oke, bedankt meiden! :grin:

Ik vind een dag echt de moeite niet… Zonde van je geld. Je hebt minimum een weekend nodig om iets te zien, tenzij je alleen van plan bent een grote winkelstraat te doen, maar daarvoor hoef je niet echt naar Londen.

En geloof me, daar heb je zelfs dan te weinig tijd voor. :’)

kun je niet een nachtje in een jeugdherberg doen?
Kost meestal maar iets van 15 pond per persoon.

En eurolines is niet aan te raden, trouwens.
Het is wel goedkoop, maar dan heb je ook een enorme klotereis.

Hmm ik ben even aan het brainstormen. Ik zat laatst in de bus, en daar zag ik een reclame over bussen die naar Londen reden. Een enkeltje was 17 euro. Dus dan zou je rond de 40 euro uitkomen op een retourtje. Ik weet het even zo snel niet. (En die starten in Amsterdam). Maar als ik het weer weet, dan post ik 't meteen (:

gewoon met ryanair of airberlin gaan. goedkoop en prima te doen. en er rijden wel bussen/treinen naar de stad.

in 1 dag kun je veel zien hoor, moet je wel van tevoren plannen maar ik heb het ook wel eens gedaan (alleen toen zat ik gewoon ergens anders in engeland en gingen we 1 dag naar londen) maar als je naast dingen zien ook nog wilt winkelen wordt het krap je moet wel kiezen… anders is een hostel ook superchill en niet duur.

waarom ga je maar voor één dag? lijkt me niet echt chill… ik zou echt bang zijn dat als ik de stad ben en dan te laat terug kom op het vliegveld en me vlucht mis :stuck_out_tongue:

heeeey, handig topic.
ik ga dit wss in januari of februari doen met een vriendin, zus + onze moeders.

hmm, ik zou dan voor easyjet of airberlin kiezen, niet ryanair want dat is helemaal niet prima te doen.

http://media.salon.com/2011/10/pilot-duct-tape-460x307.jpg

een onderdeel van het vliegtuig bij ryanair, vastgemaakt met duct tape.

dus ga alsjeblieft voor airberlin of easyjet!

jesus ;o daarmee ga ik dus nooit nooit mee vliegen!

Waar komt dat plaatje vandaan, bron? :’) Vind het een beetje ongeloofwaardig haha.

Weet trouwens niet wie het zei dat een dag te kort was, maar daar ben ik het niet per definitie mee eens (: Tuurlijk kan je veel meer zien als je een weekend gaat, maar zo blijf je bezig want in een weekend heb je ook echt niet alles gezien. :stuck_out_tongue: In een dag kan je ook heel veel zien, ik vind het best een aanrader! Wij hadden daar van 7.00 tot 20.00 ofzo, tijd zat (:

van een aviation news site. ^

maar ik wil dus met KLM alleen als je dan op die site kijkt is de vroegste vlucht van 7:15 en de laatste om 20:30 ofzo.

dan heb je maar van 10 tot 5 ofzo, en ik wil nonstoppp winkelen op oxford, maar vliegtuigen vliegen toch 24/7?

Nou, dat van Ryan Air geloof ik niet echt hoor…
Ik ben al een stuk of zes/zeven keer met die maatschappij gevlogen, en nog nooit last gehad van duck tape en andere dingen. Dus ik vind dat prima hoor :slightly_smiling_face:

^ Precies… :stuck_out_tongue:

Vliegtuigen vliegen niet echt 24/7, want echt midden in de nacht mogen er maar heel weinig vertrekken/landen, denk eigenlijk alleen de verre vluchten (maar weet het niet hoor :p). Wij vertrokken toen echt om 6u 's ochtends vanaf Weeze en dan ga je ook nog een uur terug in de tijd (dus je bent daar ook om 6u ofzo), en dan terug pas 's avonds laat :] Het kan wel dus!

Niet met het vliegtuig maar je kunt met de boot, als ik erheen ga, ga ik meestal met de Stenaline. K ga dan wel langer maar je kunt de boot heen in de ochtend nemen en 'savonds weer terug.