londen.

Heey girlsz.

Ik ga binnekort naar londen, ik wil in december of januari.
Ligt er aan waneer er uitverkoop is whihi.
Wie weet waar je goedkope reisjes met het vliegtuig naar londen + hotel kan boeken.
En naar wat voor winkels moet ik echt gaan.

xxx

ryanair voor je vlucht sowieso :stuck_out_tongue: (ben zelf voor 35 euro heen en weer gegaan, maar het kan nog goedkoper.)

Ik ben met de boot geweest vanuit duynkerke (ofzo)

Maar waar je echt heen moet gaan is het winkelcentrum white city. ( volgens mij heette het zo )

Daar heb je echt super gave winkels en het is er echt supermooi!!

up

ryan air en zon backpackers hotel op piccadilly circus(zo heet t volgens mij ook)

harrods, moet je wel netjes gekleed zijn anders kom je er niet in.

^ Je komt er wel in, maar ze kijken je wel vies aan. Een vriendin van mij kleed zich… uh … best onverzorgd… dus iedereen keek naar haar aan alsof ze een zwerver is x]

ik werd dan niet raar aangekeken maar had gewoon een wijde spijkerbroek aan met me nikes eronder. maar ik was er op boxing day, toen was het wel mega druk!

Harrods!
Thé place to be, <3

Echt :o:D

Nee. Grapje, MHOEWHAHAHAH.

Ja, echt dus :stuck_out_tongue: Maar dat is zonder ruimbagage en je krijgt ook niets te eten in het vliegtuig.

Haha goed dat ik het weet! ^^
En joh dat eten is toch altijd bagger :stuck_out_tongue:

Ik zou niet in december gaan ivm de kerstdagen… dan is alles sowieso duur én je betaalt de hoofdprijs voor je vliegtuig.
Ik zou vanaf Eindhoven/Maastricht/Düsseldorf gaan in januari dan. Het beste zelfs nog doordeweeks maarja we moeten 3 januari weer naar school dus veel januarivakantie is er niet.

je kan ook met de trein,
er zijn wel eens acties dat je voor 10 euro kan. :3

met air berlin kan je ook vrij goedkoop wij hadden 1euro heen en 3 euro terug alleen daar komt wel vliegtax overheen maar je mag dan wel gewoon grote koffer enzo meenemen dus niet dat je alleen (zoals bij ryanair) handbagage mee mag nemen… maar je meot gewoon beetrje rondkijken

ja absoluut ryanair, supergoedkoop maar toch gewoon goed. en wat maakt het eten nou uit, het is maar 40 minuten vliegen vanuit dusseldorf x)
ik vind het trouwens wel veel gedoe met het vliegtuig omdat je eerst helemaal naar het vliegveld moet, heel lang wachten, bagage mag maar 10 kilo (als je t goedkoop wilt houden) en als je er bent is het nog anderhalf uur met de bus voor je in londen zelf bent, en dan nog de bus nemen naar het hotel.
ben je heel lang mee bezig!
de trein lijkt me veel handiger, al is het ook veel duurder.

qua winkels: oxford street natuurlijk! en harrod’s lijkt me geweldig, ik ben er helaas niet aan toegekomen…

ik ga in december met kerst naar londen, vlieg met air berlin vanuit dusseldorf.
lekker goedkoop, goede vliegtuigen en vriendelijke mensen…wat wil je nog meer :stuck_out_tongue: ben er nog nooit geweest dus winkels weet ik niet echt.

Ik ben met de trein geweest. 100 euro voor een retour. Je kan dan vanaf elk station in Nederland vertrekken(was via de treinreiswinkel), je kan zoveel bagage meenemen als wilt(geen gewichtslimiet) en je komt midden in Londen aan.

Ik ga in de herfstvakantie met mn moeder naar Londen met het vliegtuig.
De vliegtickets zijn best goedkoop, ongeveer 50 euro p.p.

Drie kwartier met de trein? Vanaf stansted iig.