Londen!

En de rest is allemaal al genoemd. (:

Covent Garden was ook super gezellig.
Daar hebben ze van die leuke winkeltjes.
&zoals ik al zei, de rest staat er al. :slightly_smiling_face:

Oh, en ik weet niet of je het iets vind.
Maar ik moet altijd een typisch gerecht eten in een buitenlands land (Niet altijd ofcourse, sommige dingen in sommige landen gaan me te ver:P)
Maar probeer fish&chips eens. :grinning:

Nouja, verder weet ik niet echt wat, want we gingen verder voornamelijk naar de pizzaria en de KFC (which is very cheap btw:P)
En we ontbeten bij de starbucks omdat het ontbijt in ons ‘hotel’ werkelijk waar niet te eten was. Het enige beleg was dan ook marmelade. Daar zitten verschrikkelijk ranzige harde stukjes in.:stuck_out_tongue:

Maargoed, ik zit ff te bedenken of er nog iets echt de moeite was. Maar ik kan op niets meer komen eigk. Want ja, ik ging met school, dan kom je niet eens óveral haha.

trouwens hoe zit het met het omwisselen van de ponden? kan dat ook gewoon daar (euro dus omwisselen in ponden) of kan je daar gewoon met maestro pinnen?

De “Pret a Manger” moet je ook zeker heen! Heerlijke broodjes, sapjes, chocola, ect… (:

afrader is de H&M
met dezelfde reden als die in Nederlans eigenlijk.
ik zou gewoon de kleine straatjes en winkeltjes opzoeken voor echt orginele spulletjes. En die winkeltjes zijn overal (:

Ik ga aankomende zondag, dus ook even dit topic in de gaten houden deze week :grinning:

Je kan er gewoon pinnen en dan wordt het gewoon op je bankrekening omgerekend. Als je contant wilt; dan weet ik alleen dat je van je rekening af kon pinnen en dan een bedrag in pond uit de automaat kwam.

Ja dat is wel zo. De kleine winkeltjes zijn over het algemeen wel het leukst, in elke stad. Maar bij de bekendere genoemde winkels Topshop, Primark, David en Goliath is het zeker ook wel een kijkje waard, omdat deze niet in Nl te vinden zijn, op een deel van de Primark na of course, dat is ook in Nl.

Zoekfunctie aub!