Londen!

oxford street. (of oxford circus.)

ehm, volgens mij is daar ook de ‘Dahlia’, is een erg mooie winkel.
maar weet niet waar hij zit. ik ben iig naar de topshop geweest, wauw. zo’n mooie winkel.
verder vind ik picadilly circus gewoon leuk om even te kijken! :grin:

ja ik zag op de site van topshop idd dat die daar zat ja, beter want het hotel waar ik zit zit op loopafstand van oxford street.
Ik ga in 't hotel palace (waarschijnlijk) een 2+ hotel (hoger hoeft van mij ook niet) volgende week boeken :grinning:

ik ben net terug uit londen! ^^

je moet zeker even naar oxford street (uitstappen in metro station oxford circus)
dan kom je ook bij topshop en primark en river island (:

en als je bij picadilly circus ofzoiets uitstapt kom je ook bij leuke winkels!:smiley:

en camdon town is ook leuk:D

ik heb al helemaal zin om te gaan haha augustus :3

IK BEN ER GEWEEEST :grin:
je moet naar oxford circus
en als je naar primark wil
bij oxford circus stukje met metro en uitstappen bij marble arch

ik vind topshop echt super duur

oeeei ik ben jaloers! ik wil ook snel weer een keertje daarheen!
je moet zeker naar de primark, abercrombie is ook leuk! wel duur, maar wel leuk om heen te gaan met al die lekkere jongens, topshop en eigenlijk gewoon alle winkels op oxford street!
ik had toen ik naar londen ging een underground kaart waarmee je onbeperkt kon reizen, dat is ook zeker een aanrader!
en als bezienswaardigheden is in zo’n dubbeldekker bus waar je op het dak kan zitten, dan rij je langs alle dingen die je zoiezo moet zien, en dan kan je uitstappen wanneer je wilt!
ik wens je heel veel plezier! xoxo

ja er zijn wel héél veel lekkere jongens in london
en ze hebben allemaal van die supermooie lichte ogen <3

ooooooo I LOVE LONDON :heart: er woont daar ook zo’n leuke lieve jongen! hij had een GIG voor 2000 mensen 2 weken geleden. okay offtopic maaar:
juist de wat onbekendere winkels zijn hardstikke goedkoop daar. je moet in oxford street kijken hardstikke leuke winkelstraten! en gewoon de primark en standaard winkels die je ook wel in nederland hebt etc zijn goedkoop

Ik vond Londen geen topper, had meer verwacht…
up

Nouja, de winkels die genoemd zijn dus.
De London Eye is echt een aanrader.
En als je van fashion houdt: Viktoria&Rolf (dat was het geloof ik) Museum.
In de straat/heel dichtbij, weet niet meer exact waar, zitten trouwens nog 3 andere musea maar daar ben ik niet geweest.
De Big Ben of course en in het St Pauls Cathedral.
Echt een supermooie kerk. En als je wat conditie hebt moet je zeker eens naar boven lopen.
En alle andere bekende bezienswaardigheden.
En je moet echt een keertje in zo’n bus :grinning:

Oh en vlakbij Buckingham Palace dacht ik, heb je zo’n park waar ik de naam niet van weet. Er zitten ook pelikanen enzovoort. En daar zit altijd een man die de eekhoorns voert. En serieus élke eekhoorn noemt ie Susie. Seriously, die man moet je echt meemaken.

@ Covent garden heb je een aantal leuke winkels, o.a. David en Goliath.
Die winkel is echt gewoon super.

En ze hebben dara op het plein bij Covent Garden ook heel veel straatartiesten. Er zitten echt een aantal leuke tussen.

Hmm, dat ligt eraan.
Hoe oud ben je, en met wie en waarom ging je.
Want ik ging met school en dat is zeker geen topper.
Maar als je met vrienden gaat kan het echt leuk zijn.
Denk dat het nog wel het leukste is als je 21 bent, mag je de pub in etc. En als je met vrienden gaat kan je er ook uitgaan enzo dusja.

By the way; je moet eens kijken wat voor musicals er draaien. Er draaien er soms echt geweldige of prachtige. Ben zelf naar Blood Brothers toen geweest.

&schrik niet als je in 1 straat 9 souvenirswinkeltjes ziet met allemaal dezelfde spullen, hahah.

Idd, ik ben met mijn school gegaan. Maar ik blijf Londen zien als Rotterdam. Same old shopcity, different countries.

ja ik ging naar the lion king daar in london
die is echt zo mooi

haha, ik ga met 2 vriendinnen maar ik ga echt niet al die musea’s bezoeken en bezienswaardigheden wel koop ik bij de boeking gelijk een ticket voor madame tussauds & the london dungeon dat is dan wel weer leuk haha en ofcourse zo’n onbeperkt metro-ticket da’s ook wel erg handig.

maar ik denk wel dat je dingen moet weten te zitten, dat is net als met amsterdam ikzelf kom nooit verder dan de kalverstraat en ik verdwaal altijd dus ik vind t eigenlijk niet zo tof daar, maar als je alle leuke winkels weet te zitten kan het denk’k wel heel leuk zijn.

Ah, rond Covent Garden hebben ze inderdaad superleuke winkeltjes.
Weinig ingeslagen vorige keer, omdat ik toen net ontslagen was…

Verder hebben ze een gigantische Topshop op Oxford Street (de meeste grote winkels hebben ze daar wel), maar daar was het bizar druk toen ik daar was (en dat was op een doordeweekse dag).

Als ik deze zomer in Londen ben wil ik zéker naar Dorothy Perkins: daar hebben ze hele schattige rokjes en jurkjes.

Camden Town is inderdaad een aanrader: om uit te gaan (supergezellige pubs! Vooral de Hawley Arms, waar je ook nog wel eens muzikanten of celebs kan spotten) en om te winkelen! Vaak hebben ze daar leuke marktjes, en hele bizarre leuke kleine winkeltjes. De market van de Electric Ballroom is echt super, al is het alleen maar om te kijken.

Ja zeker doen idd! Iedereen is echt zó goed, zelfs de kleine kindjes zingen echt perfect. Ik ben naar les miserables geweest en dat was echt geweldig :slightly_smiling_face:
Er zijn ook “lichtere” dingen natuurlijk, mamma mia en legally blonde en zo.
En verder: wel een paar toeristendingen doen naast winkelen, de kroonjuwelen bijvoorbeeld ; )
En de markt op portobello road schijnt ook echt heel leuk te zijn, maar toen wij er waren regende het zo hard dat er maar een paar kraampjes stonden. Maar goed, in die straat zitten winkels en volgensmij ook dat huis uit de film notting hill, dus te proberen valt t altijd ; )

Ik ga in de grote vakantie ook naar Londen! Ik ben zo blij!

Ik wil zeker naar Oxford Street, Oxford Circus, London Eye (durf ik vast niet ) Tower Bridge, The Big Ben, Chinatown en ik wil naar Les Miserables gaan kijken en dat wilt m’n moeder vast ook wel (’:
En ik wil in zo’n rode dubbeldekker zitten :'D En vast nog wel meer.

Ik weet wel dat al deze dingen ver van elkaar af liggen, dus ik ga vast niet naar alles kunnen.

Ik ga ook in mei naar Londen. Ik heb er echt zin in :grinning:

Ik zou misschien in de zomervakantie weer naar Londen willen gaan, aangezien ik in mei met school ga, maar ik heb echt geen idee met wie ik zou kunnen gaan…:thinking:

Ik ben er ook geweest.
echt geweldig!!!

Je moet echt naar de london eye gaan. Vlakbij de Big Ben. hihi.
daar is lekker gezelligdruk!!

do you like coffee???!
Dan zal ik lang Cafe Nero gaan. Dat was echt mn stamcafé daarzo.
Daar hebben ze ook super lekkere ijskoffie
Die zit op heel veel plekken.
Ze hebben daar ook (voordenietkoffiedrinkers) lekkere sapjes - VERS!

HAVE FUN! :dancer: