Londen!

Ik ga in mei naar londen, super leuk maar wat zijn echt leuke winkels & goedkope om heen te gaan in Londen? En wat zijn juist afraders? Misschien ook nog leuke attracties of andere dingen? Alvast bedankt

xoxo

geen idee, beschouw dit maar als een upje

Hee! Ik ga in Mei ook naar Londen, toevallig :slightly_smiling_face:
Ik had het er met mn nicht over gehad, die is er al vaak geweest en ze zei:

• Topshop
  • Primark
  • Camden markt, daar heb je veel leuke goedkope dingen
  • London eye was zeker een aanrader

En verder denk ik dat je gewoon maar ff rustig rond moet kijken :slightly_smiling_face:

xxx

Oeh, leuk topic! Ik ga in de zomervakantie met een vriendin naar London.
Dus bij deze een upje.

ooeh ik ga in juni met een vriend. Wij gaan ook naar de gratis museums enzo

De Primark! Deze heb je ook wel in NL maar volgens mij hebben ze in Londen meer en is het wat voordeliger dan in NL (: Harrods is ook een aanrader trouwens, en dan niet om te kopen maar om te kijken, het is daar zo mooi! Maar dan moet je echt maar met max 2 vriendinnen naar binnengaan, want ze gooien je er zo uit:s en op de Camden markt kun je wel leuke spulletjes kopen, maar je moet oppassen dat ze je niks aansmeren voor te veel geld, proberen af te dingen (:

The London Eye is opzich wel een goede ‘attractie’, zo mooi om Londen van bovenaf te zien! En verder zijn er nog genoeg leuke winkeltjes op oxford street of dezelfde straat waar Harrods ook gevestigd is!

Oh en nog een goede tip: een musical bezoeken op West End! (: ik heb daar vorig jaar The Phantom of the Opera gezien, zo mooi en die mensen in de musical kunnen echt geweldig mooi zingen!

je moet naar Dorothy Perkins, die winkel is echt leuk!(ik was vorige week in londen)

oke ty nog meer tips? ^^

[i]de londen eye is wel leuk.
en de oxford street is ook heel mooi , en je hebt mooie winkels daar.

[/i]

Ga je toevallig met school? Zowieso Topshop! en ik zou zeker de kroonjuwelen gaan bekijken… Echt geweldig! Ook een tour op een boot op de Theems is superleuk, je komt dan alle bekende gebouwen voorbij, en je kan ze daarna gaan bezoeken, super leuk!
Veel plezier! xx

waar zit topshop eigenlijk. gewoon oxford street of ergens afgelegen 8D?

Ik ga ook in mei! Carnaby Street is een aanrader en ik kijk echt uit naar om allemaal (goedkope) beauty producten te halen bij Boots. Camden Town is ook echt super.

omygod, ik ga naar londen dit jaar maar ik ga echt vrezen dat ik ws niets kan vinden in die stad rofl.

ik ben laatst nog geweest. de primark is sowieso een aanrader net als londen eye. maar ik zou er niet echt vanuit gaan dat je daar veel koopt want dat is bij mij teminste altijd veel minder als je in echt een grote stad bent. omdat je alleen al super veel moet lopen enzo. de metro is daar ontzettend handig. daar zou ik zeker gebruik van maken

Ik ga in de herfstvakantie naar Londen, yay! ik heb er echt zin in (:

Jaa dat vroeg ik me ook af, waar zit de topshop?

ik ga ook in de meivakantie, dus ik ga even dit topic onthouden :slightly_smiling_face:

Check de zoekfunctie.

• Primark
  • Abercrombie & Fitch
  • Topshop
  • Oxford Street
  • Hyde Park
  • Tower Bridge
  • Shakespeare’s Globe Theatre
  • Hard Rock Café

topshop en primark! :’)