Londen

Ik ga binnenkort naar londen, en ik vroeg me af, waar moet ik zeker naar toe van winkels, maar ook weet ik veel wat voor musea (tjsa, het moet ook leuk blijven voor mijn ouders xD)

thnx :stuck_out_tongue_winking_eye:

xx

SELFRIDGES! op oxford street, beter dan harrods. veeeel beter

Primark is wel leuk en ik heb me ook prima vermaakt in de kleine boutiekjes rond Trafalger Square. British Museum is ook een aanrader en als je dan geen zin hebt in kunst, kun je gewoon voor dat museum lekker in het gras liggen of zo. Natuurlijk moet je ook bezienswaardigheden als de Tower Bridge, London Eye en St. Pauls Cathedral etc. hebben gezien als je in Londen bent geweest. Veel plezier in ieder geval!

Portobello road en Covent Garden en die markets. En naar Harrods en dan alles passen, das leuk x]. Het is toch veel te duur allemaal.

Het St. James park is ook heel leuk, net als alle andere parken.

Als ik aan Londen denk is het eerste wat in me opkomt STARBUCKS.
Dat is echt heaven<33

Harrods! en oxford street ! ben er zelf ook geweest, en londen eye!
je moet niet naar te veel dingen willen hoor je moet er een paar uitkiezen want verplicht naar dingen moeten is niks .

Ik zou haar Harrods en de primark gaan, en verder ook naar de Tower Bridge en andere bezienswaardigheden die hierboven al worden genoemd.

Harrods! Lush winkel! en de primark natuurlijk!

De musea in Londen zijn echt geweldig <3
Ik ben zelf in het Tate Modern en de National Gallery geweest.
Maar goed, ik hou dan ook van kunst.

Hier is de museum top 10 van Londen: http://surprisetickets.nl/reizen/401-museum-londen

Sla de topshop niet over :astonished: Liefde (l)

Het is misschien ook leuk voor jou & je ouders om in de londen eye te gaan, een supergroot reuzenrad.
En natuurlijk de hele oxford street.

Ik wil ook naar Londen!

Ik wil ook graag maar erheen gaan is zó duur

topshop, primark enzo.
ik wil ook :[

harrods sucks … het is opzich wel leuk maar je koopt er waarschijnlijk toch niets, het is daar zo duur! het goedkoopste wat ik daar heb gezien was iets van 100 pond. maar verder wel een heel mooi winkelgebouw.

Ripleys believe it or not op picadilly circus. alhoewel ik niet echt weet of het leuk is, mweheh.

Love London!
Ben er toen met school heengeweest!
Dingen die wij gedaan hebben:
-Jack the Ripper Tour (spooktocht)
-Winkeleeeenn!! Wij zijn naar Oxford Street geweest, Covent Garden en Camden Market! We hebben ons prima vermaakt in de primark Hihi

-Bus&Boot tour…
-Chealsea Stadion

En alks je van griezelen houd moet je naar London Dungeon :stuck_out_tongue:

xx

OMYGOD IK GA ER OOK HEEN XD

ik was een keer met mijn familie, alleen de vrouwen, naar londen geweest voor 1 dag, maar het was helemaal niet leuk :frowning_face:
We zouden eigenlijk maar 10 uur in de bus hoeven zitten en dan 12 uur in londen en dan weer 10 uut erug. Maar uiteindelijk werd het 20 uur in de bus, 7 uur in londen en weer 20 uur terug :flushed:
want de shuttle-tunnel was kapot, dus moesten we ineens met de boot, en omdat iedereen met de boot ging, waren er mega lange files. We we konden niet slapen in de bus omdat het koud was, en we hadden echt overal waar we kwamen pech. :yawning_face:

Volgende keer beter