Londen

Hee, ik ga na de zomervakantie met school naar Londen, waar ik uiteraard ook ga shoppen. Weet iemand misschien make-up producten (en kwasten) die te koop in Londen zijn ( en niet in Nederland, of goedkoper zijn in Engeland) en echt aan te raden? Ik las bijvoorbeeld dat de LA Girl pro concealer een goede concealer is en dat Real techniques kwasten daar goedkoper zijn, weet iemand daar meer over?Of weet iemand leuke winkels waar ik echt heen moet gaan?

Als ik jou was zou ik even bij selfridges langsgaan, dat is een soort van enorm warenhuis met allemaal hele exclusieve merken met enorme assortimenten waar je vast heel veel make up (kwasten) kunt kopen die je niet in Nederland kan kopen. En ook al vind je daar niks is het daar echt supermooi en is er heel veel te zien of je nou wat koopt of niet. Een enorme aanrader is de victorias secret, sinds ik daar bh’s van heb wil ik eigenlijk niks anders meer en je hebt geen victorias secret bh’s in nederland. Veel plezier!

Superdrug, en dan het liefst die op oxford street vlakbij marble arch, die heeft denk ik de grootste make up collectie. En de boots bij bond street (metrostation) is ook fijn.

Lush is daar goedkoper en ze schijnen een hele mooie winkel te hebben op oxford street!