londen reis

halloooo allemaal

ik ga vrijdag met school voor 2 dagen naar Londen, met de bus/boot
nu is mijn vraag wat moet ik meenemen?
ik vergeet de kleinste dingen altijd, (niet dingen als paspoort etc)

of heeft iemand ideeën over dingen die handig zullen zijn onderweg?

tandenborstel
tijdschriften
boeken
handdoek
zonnebril
mobiel
de lader van je mobiel! (= heeeel handig om die te vergeten, vooral als je twee weken in italië zit xD)
geld :grinning:

(ik vergeet ook altijd alle kleine dingetjes xd)

bij mijn school gaan ze ook naar londen, ik weet alleen niet of ze nu donderdag of vrijdag gaan xd

Op de een of andere manier vergeet ik altijd een pyjama/groot shirt om in te slapen. Dus niet vergeten :wink:!

dankjee!

heeey,
ik ben er vorige week geweest, en ik zou echt iets van eten meenemen want het is daar niet te eten, echt waar!

Ja indd, en op de boot is alles super duur. En ik heb op de terugreis de hele boottocht gekotst in het toilet, omdat iedereen door zn reis pilltjes heen was. En drink genoeg water op de boot. :slightly_smiling_face:

Noodles ofzo. We hadden toen we naar Glasgow gingen echt een voorraad voor een week mee :grinning:
Je moet trouwens een lijst maken en die uitprinten, zodat je niets vergeet.

londen is geweldig,
ik ga er volgend jaar weer heen met school (L)

ik vergeet ook aaaltijd me pjama ! :stuck_out_tongue:

ik ga 12 t/m 16 mei naar londen met school.
de belangrijkste dingen die ik meeneem:
-pjama
-alle douche spullen (tandenborstel, borstel, make-up, shampoo, handdoeken enz)
-kussen (knuffel :slightly_smiling_face: )
-ipod/mp3, fototoestel, opladers van alle spullen
-geld!
-zonnebril
-warme kleding voor in de avond ofzo

nou en de rest is wel een beetje vanzelfsprekend :wink:

Ik zou idd gewoon een lijst maken zodat je echt niks vergeet. Ik ga pas over 2,5 week dus ik heb nog even de tijd!
Veel pelzier!

Neem nog wat lekker eten mee, ik had een uitwisseling in Londen en ik ging echt over mn nek! het eten is daar nou niet bepaalt lekker…

Even een oud topic uppen, is nogal nutteloos om een nieuwe aan te maken.

Ik ga volgendeweekmaandag 5 dagen naar Engeland met school. 2 dagen Londen en dan nog 3 dagen ergens in een klein dorpje/stadje. Ik ben natuurlijk al lang bezig met m’n koffer inpakken, en ik heb heel erg het idee dat ik dingen ga vergeten.

Ik vond het eten juist lekker; veel lunchrooms waar je lekkere broodjes kunt kopen, bagels, pizza, chinees (chinatown). Er is echt wel genoeg keuze qua eten.

Uppppppp

idd. Ik vond het eten juist heerlijk in Londen. Echt veel winkels waar je lekkere broodjes kon halen. En ze verkochten veel sushi :drooling_face:

vergeet geen geld om te wisselen. Je kan daar natuurlijk ook wel geld uit de geldautomaten halen, maar neem voor de zekerheid al wel wat mee. Dadelijk doet je pasje het daar niet ofzo en dan heb je dus helemaal geen geld.

kan je daar gewoon pinnen met ing/maestro dan, haha bij mij worden ze altijd ingeslikt op vakantie vorig jaar in griekenland werd m’n pas ingeslikt en da’s erg leuk als je verder geen grieks praat.

tampons/maandverband :wink: zul je net zien he haha

Wat ik nog heb is:
Wereldstekker
Nachtlenzen + vloeistof + bril
Nagelvijl
Reispilletjes
Tijdschriften voor onderweg
Pennen + schrift

En nog wel meer, maar ik moet nu essen.

Shampoo(was ik vergeten)
nagelschaartje voor het geval dat
make up