Londen? of toch Parijs?

heee!
met school gaan we op een meerdaagse excusie, en ik kan kieze tussen londen of parijs. Maar het probleem is: ik kan niet kiezen ):

Waar zal ik heen gaan volgens jou/jullie?

XOXO

waar gaan je vriendinnen heen?
ik zou londen kiezen maar dat komt omdat ik al in parijs ben geweest met school
en het ligt eraan wat je gaat doen adar

LONDEEEEEN!
Londenlondenlonden. Echt.
Ik hou van londen. Maar parijs is denkik ook wel leuk. Maar ik zou zeker naar Londen gaan als ik jou was. ^^

idd wat doen je vriendinnen? ik zou voor Parijs kiezen maar dat komt bij mij ook weer omdat ik al ns in Londen ben geweest. Maar londen is ook erggg gaaf! zeker ook een aanrader

maarja daar heb je dus niks aan haha

Ik zou voor Parijs gaan, want ik was er een maand geleden en ik was echt helemaal verliefd op de sfeer enzo…
Maar ik weet niet hoe leuk Londen is, ik hoor wel van veel mensen dat het echt geweldig is!

London, omdat frans een kut taal isxd,
maar parijs lijkt me ook wel mooi.

Londen!

In Londen is veel meer te doen, ook veel meer verschillende dingen

(Gothics/punks/emo kunnen naar camden town
Shopmensen kunnen winkelen in Harrods en winkelstraten
Cultuurmensen naar big ben en londen eye enz)

i`m going to LONDEN !! heb er echt zin in
ik zelf zou voor londen gaan mischien komt het omdat ik nog nooidt in engeland ben geweest

Londen! Ik ben helemaal geobsedeerd door die stad <3.

londen, is volgens mij ook veel rustiger dan Parijs.

wuhaha londen is allesbehalve rustig, manman toen ik daar was keek ik mn ogen uit. wat een drukte pfoe,vooral in die metro’s hahah waah

Wij hadden dat ook op school, en toen ben ik naar Londen geweest, omdat ik al wel eens in Parijs was geweest en omdat ik nog nooit in Engeland was geweest.
Maar ik vind het allebei echt hele leuke steden.

Omg, moeilijke keuze! Ik hou echt van allebei die steden, ze zijn zo geweldig! Toch ga ik zelf voor Londen,ik ben nl. de laatste tijd een beetje obsessed door alles wat brits is… plus, je verstaat dingen daar makkelijker!

x

ik zou naar londen gaan tenminste dat vond ik veel leuker ben nu in allebij geweest en mag nu ook nog kiezen vor school maar ik vind londen echt veel leuker

paaariiijs!!
ik vond het echt zoooo gaaf de parijs rijs
mensen van de londen rijs hadden het minder leuk want hun hotel zat buiten de stad dus ze konden savonds niets doen :S + tis fking duur londen

wij gaan in de zomer, ook op zon excursie.

Maar wij konden kiezen uit Parijs, of tjechie.

Parijs > Shoppen, museums bekijken enzo. weet ikv eel ,
naar de eifeltoren,
Niet dat ik graag museums bekijk, maar shoppen is echt mijn ding, en het is ook nog echt een mode stad enzo.
dus ik weet ghet wel PARIS]
Tjechie > Survifelen, dingen beklimmen enzo, geen fack aan, whahah vind ik :stuck_out_tongue:

xx./

LONDON ik ben in Parijs geweest en in Londen, maar ik ben meer weg van Londen echt waar!! kzou voor londen kiezen…

ik ben in allebei al een paar keer geweest en vind parijs leuker ! maar londen is ook leuk

ligt eraan wat je gaat belijken en waar je van houdt
tis allebei echt ge-wel-dig! <3
kies een van de 2 en bezoek in de vakantie zelf de andere zou ik zeggen