Londen met school

Hee

Ik ga al over anderhalve week naar Londen met mijn school. We hebben op vrijdag van 12 tot 6 ongeveer vrije tijd en het liefst zouden we dan willen gaan winkelen.
Nu mijn vraagjes(kijk maar welke je weet te beantwoorden);

• Is er nog een andere plek dan Oxford street waar leuke winkels zitten, die betaalbaar zijn en de moeite waard?
  • Zitten er een Forever21 en een Asos, zo ja waar?
  • Hebben jullie daar goede shopervaringen gehad? Zo ja, vertel erover (:

Bedankt voor het reageren!

-als je vintage winkeltjes leuk vind, dan vind ik zelf portobello road erg leuk. en covent garden is ook heel gezellig, daar hebben ze een urban outfitters volgens mij, die is ook in oxford street.

-er zit geen forever21 in london en ook geen asos, asos is een webwinkel en heeft geen gewone winkels.

-ik ben 2 jaar geleden geweest en ga in mei weer, en ik moet zeggen london is 1 van de leukste steden waar ik ooit geweest ben. ze hebben een topshop daar zou ik heen gaan en naar de urban outfitters en naar aldo shoes als je leuke hakken wilt aanschaffen. primark zou ik ook heen gaan als je goedkope kleren in wilt slaan, maar het is er wel heel druk. en als je gewoon even leuk rond wil kijken bij dure dingen die je waarschijnlijk niet kunt betalen zou ik naar harrods gaan, dat is echt heel leuk om allemaal te zien en bij harrods in de straat hebben ze ook nog goedkopere winkels, zoals de zara.

hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel plezier in ieder geval:)

Covent Garden is een soort markt met allerlei kraampjes met leuke prulletjes, maar ook gewone winkels en er treden vaak muzikanten op.
Echt heel gezellig!
Verder natuurlijk Harrods [alleen veel heeeeel duur]
London is natuurlijk groot, en je kunt naar de Primark, maar dat is volgens mij best een eindje lopen / met de underground. En of dat mag en verstandig is…
Dat moet je dan misschien eventjes vragen aan de begeleider ofzo.

Heel veel plezier in London, het is echt een geweldige stad!

veel succes. het is saai as hell

Hoezo dat?

OT: Londen is een hele levendige stad (ofwel druk) waar je echt goed kunt winkelen. Primark was leuk en Harrods ook, covent Garden was gewoon gezellig en Chinatown ook :3

je kan er geweldig winkelen! Toen ik op werkweek was in londen kregen we 30 min de tijd om te winkelen en voorderest moesten we alleen maar gebouwen af.

ik ken alleen oxford street als de leukste winkelstraat :stuck_out_tongue:
maar de londense mensen zijn wel heel onvriendelijk ;s
en harrods is echt een kutwarenhuis, geen moeite doen om daar naar binnen te gaan, je kan het wss. tóch niet betalen en het is helemaal niet leuk.

Je hebt ook Chanel winkels enzo, moet je echt kijken!

En sowieso Harrods !

In harrods hebben ze alles, alleen het is nog nooooit iemand gelukt er zonder iets te kopen uit te gaan.
Echt geweldig daar een shopwalhalla xd

Maar Harrods is qua kleding wel duur hoor. Zoals de rest al zegt Covent Garden, daar hebben ze een david and goliath store en Portobello Road.

Ik ben ook naar londen geweest met school. En ik vond de pri mark zwaar aan te raden! En top shop, maar dat is wel wat duurder. Ik ben alleen in oxford street geweest, we hadden niet zo veel tijd!
Veel plezier in ieder geval!

Bij iedereen op school is dat. Daarom is het niet leuk om met school te gaan, dat verpest het hele leuke aan Londen.
En nouja, ik denk dat het aan jou ligt dat de Londonpeople onvriendelijk zijn. Ik en een vriendin hebben met heel veel mensen een praatje gemaakt, o.a. omdat we moesten interviewen als opdracht, maar die mensen waren echt zo aardig!

Maar een ander meisje had niet zo lang geleden hier een topic over geopend, daar had ik zelf en veel anderen ook heel veel tips gezet, misschien moet je daar eens kijken =)

Eey Aletta! =D haha
heb echt zin!
(up)

of het ligt aan jou dat ze toevallig op dat moment en die plaats aardig waren, want ze zijn zo asociaal.
ik botste per ongeluk tegen zon meisje op
zegt ze: FUCK YOU!!!
terwijl ik zei: excuse me im sorry
en als je erlangs wou gaan ze niet aan de kant enzo
ze maken geen oogcontact niks.
ja joh, normaal…

camden lock is leuk, allemaal aparte winkeltjes! maar is wel eindje weg van oxford street etc…

Ik vind de mensen in Londen trouwens super aardig! zeker de medewerkers van de winkels.

camden town biljkt heel leuk te zijn
ben er nooit geweest maar het zal vast wel x]

Ik vind de mensen daar juist super aardig. Heel veel mensen glimlachen naar je als je daar over straat loopt. En ik stond naar een bordje te kijken van een straatnaam, want dat was echt een hele grappige naam, komt er gelijk een jongen naar me toe "Can I help you? Are you looking for something? " echt heel behulpzaam enzo.
Ik ga deze zomer weer dus dit topic is wel handig. Ik dacht zelf aan;

-topshop
-primark
-bershka
-zara etc.
Covent garden was geweldig. Een heel groot gebied met allemaal marktjes en heel gezellig enzo.
Verder is er ook nog het "rainforest cafe " dat vond ik echt geweldig om te zien.
Dat is zegmaar een cafe waar je allemaal exotische drankjes kunt drinken, en het is helemaal omgebouwd tot een jungle met watervallen etc.
Chinatown is ook leuk, daar zie je echt dat als je 1 straat doorloopt je bij een grote chinese poort komt, en dan is ook alles in het chinees. Echt geweldig.
En portobello road voor de vintage winkels.

Oh dat is echt apart.
Want met heel veel mensen die zeiden gedag en glimlachen naar je, en inderdaad, net als dat meisje hierboven was iedereen bij mij heel behulpzaam.

Hier is trouwens de topic, waar nu een slotje op staat btw(?), maar daar stond ook nog wel wat in!

http://forum.girlscene.nl…en/list_messages/150497/1