Londen 2014 Tips!

Hoi,

Bij deze leek het mij leuk om een topic te openen over londen!
Ik ga zelf in juli naar londen!:slight_smile: En ik vroeg mij af als er iemand tips heeft voor in londen?
Zoals waar je lekker kan eten(ontbijt,lunch en diner) het liefst redelijk budget?, Wat je allemaal kan doen in Londen?, welke winkels leuk zijn voor kleren en make-up enzo??

Dus hebben jullie leuke tips?

Deel ze alsjeblieft met de rest in dit topic! Dankjewel!!! :hugs:

je topic is gister niet voor niks gesloten

ja waarom dan dat snap ik niet hoor?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/londen-juli-2014-help-tips-299960.0.html

laatste reactie

Ja en maar dat topic kan ik dus nergens vinden?
Wat is hier nou erg aan ? Waarom zou niemand zijn tips hier mogen delen?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.700.html

here you go

Als iedereen de topic negeert die al bestaan, dan word het hier binnen de kortste keren vol gespamd.

Bedankt voor de link, Maar hier gaat het alleen over Londen. Dus hopelijk als iedereen zich daar aan kan houden. Dan is zoiets veel makkelijker;)

Dan kunnen we topics voor elke stad in de wereld gaan maken, dat werkt niet. Ga gewoon naar dat ene topic en stel daar je vraag

Ga gewoon daar je vraag stellen want je wint dit toch niet. Je topic kan elk moment gesloten worden.

Zou eigenlijk wel een leuk idee zijn voor iedere stad die heel populair is apart een topic maken
Hoeven mensen ook niet eerst alles helemaal door te lezen voordat ze iets hebben gevonden wat over de stad gaat waar ze zelf naar toe willen…

Maargoed jullie hebben miss allemaal meer tijd om alles te doorzoeken maar ik niet…

heb het in dat andere topic gevraagd maar waarschijnlijk krijg ik daar toch niet veel reacties op …

Ja hee, zo werkt het niet. Ik heb je topic gesloten met een reden.

En naar aanleiding van je report: Het slaat zeker wel ergens op. Als we geen regels hebben voor topics, wordt het één grote wanboel. Ga gewoon naar het topic dat hierboven staan (Het algemene ‘Ik ga naar … toe’ topic) en leef je daar uit met tips en tricks. We gaan niet voor elke stad een eigen topic aanmaken.