lokatie voor school opdracht?!

Hi iedereen!

Ik doe een opleiding fotografie in Ede en daar woon ik ook zelf…
Alleen nu heb ik een leuke school opdracht.
We moesten in de studio van een miniatuur autootje fotograferen.
en nu is mijn volgende opdracht een model fotograferen en de bedoeling daarvan
is om bij photoshop dat zo inelkaasr te plakken dat dat miniaturen autootje echt lijkt en zij/hij er aan gaat hangen ervoor gaat staan of wathever…

alleen nu is er sneeuw en ik zelf vind dat best wel klote, maar hebben jullie misschien ideeën voor een locatie?

http://topshare.che.nl/downloadimage/106017/anne.jpg

dit leek me wel leuk maar ik weet ook niet zou dat kunnen? en mogen?
wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog ideeën?

Bedankt alvast,
en sorry voor de vele tekst ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegt hoe en wat haha

Liefs, Tess

Je doet zelf de fotografie opleiding, dus ik neem aan dat je dat dan ook zelf moet/kan bedenken? Ik ben zelf 2de jaars Fotografie ( versneld ) en ik zou niet snel andere mensen om concepten gaan vragen. Als je zelf als fotograaf aan de slag moet kan je moeilijk als freelancer andere mensen om ideeen gaan vragen [:

ik wil niet eens een fotograaf worden ik moet deze opleiding doen zodat ik een hogerr niveau heb… en fotografie lag me ddan toch het meest…

Zegt wel wat over de opleiding in general dan als je het mij vraagt. Als je met zo’n instelling naar onze school was toegekomen was het ‘Doegg!’ geweest.

Maar goed.
Alsnog is het creatieve denken het gene wat de ‘fotograaf’ moet doen [:

Ik woon er niet dus geen idee. Beste is gewoon daar rond te lopen en te kijken of je wat kan vinden en eventueel vragen aan de mensen die er wonen of je even een foto mag maken voor je opleiding.

bij ons in de opleiding leer je juist samen ideeen te bedenken want daar krijg je namenlijk betere resultaten van! je moet als je fotgraaf bent ook goed kunnen samenwerken!

sorry hoor, maar ik ben echt wel creatief alleen deze school is gewoon behoorlijk slecht en krities …

als je een school opdracht krijgt en het is bos dan moet je ook fotos van het bos maken en dan mag je geen model of detail van het bos maken

naja in iedegeval ik vind mezelf wel creatief alleen wist ik dus niets voor in de sneeuw en het sneeuwt allang niet meer en mijn opdracht is allang voorbij

thanks voor jullie hulp