Logo

Hoi,

ik weet niet of het hier mag, of dat er al een algemeen topic hier over is (ja ik heb al gekeken bij wie maakt een header voor mijn site etc, maar kon er niks over vinden).

Oké, wat ik dus wou vragen; wie kan er een logo en watermerk maken voor mijn fotografie site en foto’s.
Ik ben al heel lang opzoek naar een logo, maar ik ben geen photoshop wonder.

Wat ik zoek, dat weet ik niet precies. Ja, tuurlijk, de naam: chynna photography, moet er in verwerkt worden. En ik hou heel erg van Lama’s en waterverf. Misschien kan dat er ook in verwerkt worden?
En anders, brand maar los! ik ben benieuwd.

Waar word het voor gebruikt?
Allereerst komt hij als titel boven aan mijn site te staan. Daarnaast komt hij ook op een toekomstig visite kaartje. Deze beide wil ik graag in kleur.
Het watermerk, wat ik meer als een zwart wit omlijning wil, dus geen hele afbeelding, komt over mijn foto’s heen. Deze wil ik niet te druk. Maar wel passend bij het logo.

Mijn site
Mijn site is momenteel in verbouwing dus daar valt niet veel te zien, maar voor foto’s kun je kijken op deze Facebook pagina .

Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen.
Groetjes!
Chynna

Wat is je budget? Misschien wel handig om erbij te zetten. Een goed logo kost al snel een paar tientjes (ontwerpenvoorgeld.nl) tot een paar honderd euro bij een echt ontwerp bureau

mijn budget is vrij klein, het liefst voor zo min mogelijk.