Logo!

Hooi allemaal!

Ik hou er heel erg van om logo’s op de computer te maken, maar het punt is… Ik heb niemand om het voor te doen!
Daarom dit;
Heb je een logo nodig, of wil je er gwn een? Zet dan hieronder je wensen en de naam!
Bij je wensen moet iniedergeval dit staan:

• Naam die erop moet komen te staan
  • Plaatjes die je er zowiezo op wil hebben
  • Leuke kleuren
  • En verzin er zelf nog maar wat bij!
    Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!
    Vragen? Meld ff bij reacties! :hugs:
    xoxoxo
    Me
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    paar voorbeelden:
    (dit zijn de makkelijkste)

Nobody?
:flushed: :flushed: :flushed:

heey, sorry ik heb geen logo nodig.

Maar ik heb wel een tip voor je, zet een paar van je logo’s in je topic :slightly_smiling_face:
Dan weten mensen wat jouw stijl is en willen ze er miss. eentje van je :slightly_smiling_face:
btw wel leuk dat je het doet en aanbiedt :slightly_smiling_face:

zal ik zo doen! Goed idee! Bedankt! xx

ben benieuwd naar je logo’s, dus ik wacht tot je er een paar heb geplaatst!
upje

hoop dat jullie ze leuk vinden!
xoxo

Up?? :flushed:

Leuk dat je zo creatief bezig bent maar ik zie dat de kwaliteit van de foto’s etc in je logo’s niet zo goed is, dat is jammer. Je hebt duidelijk wel leuke ideetjes :)Ik heb geen idee hoe oud je bent en wat je verder met school doet enzo maar misschien een idee om wat meer te lezen over het maken van logo’s? :slightly_smiling_face:

Er zijn verschillende opleidingen hiervoor maar ik heb voornamelijk mezelf alles geleerd.
Ik zou eens kijken naar adobe photoshop en illustrator, daar werken de ‘pro’s’ mee.
Illustrator is voornamelijk voor logo’s maar is best wel lastig om mee te werken.

Als je wat meer wilt weten dan kun je me altijd pm’en en als je hier niet op zit te wachten, dan sorry ;p

Ik kan je hulp denk ik wel gebruiken!!
Ik heb namelijk een eigen site: www.carmenssite.webklik.nl
Enne… als je bij nieuw kijkt en dan helemaal onderin staat mijn logo. (Niet echt mooi dus)
Ik wil graag lichtroze in mijn logo willen voorkomen en natuurlijk moet er de naam carmenssite in voorkomen.
Als je een logo voor me wil maken. Laat het me ff weten!!!
Ciao

Dit kan in het algemene topic bij Fotografie :slightly_smiling_face: