Logo ontwerp gezocht!

Dag!

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om voor mij een simpele logo te ontwerpen. Deze logo wil ik terug laten komen in filmproducties. Mijn bedoeling is om een soort silhouette van een hoofd te hebben, waaronder of waarin de naam LUNEGRAPHY komt te staan. Nu kan ik dat natuurlijk heel simpel doen door een plaatje van het internet te pakken, maar ik ben toch op zoek naar iemand die daar iets meer mee kan. Die het iets verder kan zoeken. Als iemand mij daarbij kan helpen, graag, stuur mij eventueel een berichtje of antwoord hier!

Liefst trouwens met een doorzichtige achtergrond. Misschien is het een idee om het met een foto van mijn eigen gezicht te doen. Dan kan ik die foto eventueel nog maken. Of als iemand goed is in tekenen, dat lijkt me ook vet. Let me know, want ik heb het hard nodig!

Ik heb twee versies gemaakt met verschillende lettertype. :slightly_smiling_face:

Ik wil je hier wel mee helpen? Ik studeer voor vormgever dus zou ook wel leuk zijn voor mijn portfolio.

Ik denk dat het het mooist is als ik er een foto van jou voor gebruik? Dus die zou je me dan even moeten sturen! Dan heeft het ook nog iets persoonlijks namelijk.