Logo maken (ik ben niet zo creatief.

Oké, dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik zou willen vragen of iemand tijd en zin zou hebben om voor mij een logo te maken. Op school zit ik bij de activiteitencommissie, afgekort AC. De leider zeg maar, had een logo maakt, alleen die vond ik echt super saai, ik dacht, zo gaat er echt niemand op klikken (want het zou op de schoolsite komen) En ik wist dat op girlscene wel creatieve mensen zijn, bij dit forumdeel, dus ik dacht misschien kan iemand er wél iets moois van maken!
Ik zou het fijn vinden als dit erin verwerkt is:

• AC (Activiteitencommissie)
  • Wij staan voor iets nieuws!
  • (schoollogo, mag in een andere kleur hoor!)

http://img121.imageshack.us/img121/3791/schoollogoj.png

Het leukst zou denk ik zijn als hij een beetje origineel wordt, niet saai.
Alvast heeeeel erg bedankt!

iemand ?

geen inspi sorry…

Sorry, kan er niet echt iets bij bedenken.

Ik weet niet hoor, maar als je naar een goed bureau gaat voor een logo tel je zo 600 euro neer… denk niet dat iemand hier ‘even’ gratis een logo’tje gaat maken :’)

Het hoeft ook niet professioneel te zijn, maar vaak zijn er wel mensen die het leuk vinden om dat te doen en die creatief zijn.

no one?

Sorry echt geen inspi :open_mouth:

Ik heb pas een logo gemaakt voor een project, maar dat zag er vrij anders uit dan het logo dat jij toont :’)

Succes

Jaa maar dat logo is ook van mijn school.
Die moet verwerkt worden in het logo van de ac zeg maar.
Dus dat is niet het logo zelf.
Snap je?

d’oultremontcollege logo XD en natuulijk van Mollercollege en walewyc XD

Hmm, ik kan dat niet. Upje dus maar!

Ik heb wat geprobeerd want ik verveelde me maar het lijkt nergens naar :stuck_out_tongue:
naja ik post het toch maar misschien kun je er nog wat mee.

http://i55.tinypic.com/r1zs4n.png

maar ik heb volgens mij de opdracht niet helemaal goed gedaan want ik heb niet echt een eigen ‘logo’.
Misschien kun je dat rondje nemen en die letters vervangen door de letters A en C
maar ik heb geen idee hoe dat moet :stuck_out_tongue:

Dat denk ik juist wel, genoeg meiden die iets zoeken om op te oefenen toch :grin:?
Sorry, ik ben er daar niet één van. Succes nog!

Heeeel erg mooi, dankjewel!
Haha ik weet ook niet hoe dat moet maar zo vind ik hem ook leuk hoor, dankjewel! :grinning:

Ja dat hoopte ik ook hihi!