Logeren

Heeej

Benthe een vriendin, vroeg aan mij of ik Donderdag avond wil komen logeren, ik vind dit natuurlijk hartstikke leuk maar ik heb ook eerlijk gezegd geen zin om in de avond en ochtend bij haar gezin te eten zeg maar :S

Wat zal ik doen, wel gaan of niet gaan ? Ik twijfel echt heel erg :frowning_face:

Waarom wil je daar niet eten?

Waarom wil je daar niet eten ?

Me not understand…

Huh, hoezo wil je daar niet eten?

Waah hetzelfde

Waah hetzelfde

Nou dat valt heus wel mee hoor. Gewoon gaan.

Noou ik voel me dan nooit zo op mijn gemaak zeg maar :stuck_out_tongue:

^ Wat zij zeggen: waarom wil je daar niet eten?

oh, nu lees ik je antwoord pas. Hoezo voel je je daar niet op je gemak? Waarschijnlijk eet je 's ochtends niet eens met hun, als je later wakker wordt of wat langer nog in je bed blijft liggen. En als je het echt zo vreselijk vindt kom je na het avondeten?

Ik heb dat soms ook. Dan wil ik gewoon niet eten bij mensen. Geen idee waarom niet.

voel je je dan ongemakkelijk?
Ik vind logeren niet eens leuk, ik wou dat ik het leuk vond!weet niet wrm

Is het vast wel waard als het gezellig is, ik snap niet wat het probleem zou zijn :slightly_smiling_face:

Eten is niet heel erg. Het is een gezin, er zitten vast wel andere mensen die dan veel praten aan tafel. Dan houd je gewoon je mond en eet je je bord leeg, of je praat met je vriendin. Het is hoogstens een uurtje, dat is toch niet heel erg? En als je daarom waarschijnlijk een gezellige nacht mist, is dat toch stom? Gewoon voor gaan.

Ik heb dat ook wel hoor, bij anderen eten vind ik altijd heel ongemakkelijk, vooral wanneer je met het hele gezin aan tafel zit. Ik houd ook sowieso niet van logeren omdat ik dan voel dat ik anderen tot last ben.

Jaa heel erg ongemakkelijk, geen idee waarom.
Eigenlijk houd ik ook niet van logeren, heb ook nog nooit gelogeerd bij iemand maar wil het wel een keer proberen, en ook omdat mijn vriendin het al 1000x heeft gevraagd :’)

@xoxrosalie
Ja dat kan ook wel, slim idee :stuck_out_tongue:

Als je je echt niet op je gemak voelt kan je altijd na het avondeten komen. Misschien ontbijten hun niet in de ochtend samen dus dan zou het geen probleem zijn toch ?(:

Vraag desnoods of zij bij jou komt logeren! Zeg je gewoon dat dat beter uitkomt, is het toch gezellig en niet ongemakkelijk.