Logeren

ik zou gwn wel eens willen weten wat jullie allemaal doen als jullie gaan logeren met een vriendin.

Ehmm…

1. Cakejes bakken
  2. Elkaars nagels lakker
  3. kletsen
  4. film kijken
  5. elkaar opmaken
  6. vage foto’s maken
  7. in de zomer midden in de n8 het huis uit sluipen en een duik in het ijskoude zwembad nemen xD
  8. Rare filmpjes kijken
  9. overdag en savonds shoppen/naar film/naar theater/naar zwembad enz.
  10. Gwn lol maken :stuck_out_tongue:

Dat was t zo ongeveer :wink:

meestal pizza eten en films kijken
heeeeeeeeeeeel veel kletsen.

computeren, film kijken, opmaken & uitgaan, kletsen, vervelen en slapen.

Truth or dare

zonder plannen = leukste dingen

-

Eigenlijk logeren er alleen nog maar vriendinnen na het uitgaan. Eigenlijk zelfs dat amper, dan slapen ze meestal bij hun vriend… Haha, wat ben ik toch zielig :stuck_out_tongue:

Ik forceer niks als ik blijf slapen bij een vriend/vriendin.

Ik zie wel op het moment waar ik zin in heb.

spontaan dingen verzinnen.

Als mijn oppasmeisje een logeetje had gingen ze altijd smooties maken. Misschien is dat een idee?

Wij gingen met een groep van acht mijn pyjama ophalen om 11 uur omdat ik die vergeten was
liepen we daar door het donker, het was volle maan
ik woon drie straten verderop

Meestal is het dat er iemand blijft logeren, of dat ik bij iemand logeren als we uitgaan ^^.
Dus dan van te voren je tas neerpleuren en klaarmaken voor het uitgaan ,

Maar afgelopen weekend nog een filmmarathon gehouden <3
Omegle.nl is stiekem ook wel leuk, of een relax avond, gezichtmaskers enz, en uhm, tsja de meest leuke ideeen komen eigenlijk spontaan ^^

dat zien we dan wel;p

up

Film kijken

meetsal gaan we opstap dan gaan we naar huis dan kletsen we,
als sommige erg zat zijn gaan we midnight snacks maken, cakjes bakken enzo hihi
als we die avond niet uit zijn geweest dan doen doen we maskers enzo en gaan we liefdes-films kijken terwijl we lekkere snackes eten.
we kletsen wel tot 4 uur meestal!

Hangt er vanaf bij wie ik ga logeren
Soms uit of film kijken en verder gewoon praten… en eten enzo xD

soms slaap ik bij een vriendin omdat we uitgaan en we niet alleen naar huis willen fietsen, maar soms ook gewoon omdat we die dag de hele tijd met elkaar op stap waren (winkelen, afspreken met anderen) en we op het idee komen om een meidenavondje te doen met maskertjes enzo haha! :grinning: