Logeren

Nu komt mijjn BF bij mij logeren ik heb alleen niet zoveel ideeën wat we kunnen doen we gaan wel al Maskertjes op doen savonds en we houedn savonds een romantische-komedie-film marathon
maar HElp ik weet niets anders!!:S

ALvaast BADANKT GIRLZZZZ!!!

genoeg ideeen toch?
iwj gaan altijd heel hard muziek opzetten en raar dansen xD
epic.
maar praten ofzo?
ik bedoel, dat komt toch wel vanzelf?

Sorry ik weet zelf ook niet wat te doen, Maar je kan collage’s maken ofzo?

Suc6

Jaa weet ik
het gaat ook messtal vanzelf
maar ik wil gwn leuke dingen doen ensoo

Kheb zelf ook een topic hierover, miss. kan je ff kijken, het heet: regenachtige zondag xD

Misschien kan je ze je helpen goed nederlands leren typen?

je zin klopt zelf ook niet, wijsneus.

Misschien kan ze je helpen goed nederlands leren typen?
:grinning:

Wij doen meestal van die onzin dingen. Bijvoorbeeld van die invulverhaaltjes van de cosmogirl invullen. Film kijken, kletsen enz…

kijk even op het antiverveeltopic?

invulverhaal!

google maar, en in tijdschrijften staan ze ook! (volgensmij de Girlz)
&
oude foto;s kijken van vroeger… films, maskers, alles vertellen wat je meemaakt, geheimen, high tea, muziek luisteren, foto;s maken…

En googlelen maar

Zijn er hier niet al heel veel topic’s over?
Ot: Als je een filmmarathon wilt gaan houden dan ben je daar denk ik wel lang zoet mee, dus veel dingen hoef je er niet bij te verzinnen. Ga anders gewoon lekker chillen/praten. Want meestal krijg ik op die avond juist ideeën om iets te gaan doen.

ik zou niet té veel plannen op voorhand. het is vaak veel leuker als het spontaan gebeurt. zorg gewoon dat je films hebt en een maskertje en de rest volgt vanzelf wel :wink:

tijdschriften mee nemen, daar kan je veel meedoen xd

en als je de slappe lag wil hebben is het ook nog leuk om proberen elkaars hoofd te vinden … ( moet je kussen op hoofd doen)

Misschien kan ze je helpen goed Nederlands te leren typen?
Sorry, dat moest even :stuck_out_tongue: