Logeren.

Ik ga morgen logeren met een vriendin van me, alleen we weten eigenlijk niet wat we moeten doen… Dus plaats hier wat tips. XD (Geen film kijken) want dat gaan we al doen. Bijv. iets creatiefs ofzo. naja. wij weten dus niks anders dan: Films, maskertje, kletsen. :\

Buiten gekke foto’s maken? En dan bewerken?
De katten populatie in de buurt tellen?

Spook spelen,
nee ik weet zo even niets.

Ja maar we blijven zeg maar gwn binnen. :3

Een pizza zelf beleggen? Smoothies maken?
Je moet toch ook wat te snacken hebben bij de film?

Oh ja. whaha. goed idee. :3

Dan ga je binnen foto’s maken :3. Wat ook leuk is: ik en een vriendin hebben elkaar is een keer opgemaakt… Maar dan zo’n snor tekenen en dat soort dingen met oogpotlood. En je dan met make-up zo mannelijk mogelijk maken XD. Lol dat we hadden ^^

whaha. :3
oke dat ga ik zeker doen. XD

Ik heb er nog wel een foto van. Even uploaden :3

http://i27.tinypic.com/28l6qlx.jpg

Ik heb haar maar even zwart gemaakt… Want ik denk niet dat ik zomaar een foto van haar op het internet mag zetten xd

Whaha omg. XD

Kijken of er in het zwembad leuke jongens zijn.

Koken, playstationnen ofzoiets, midden in de nacht naar buiten sneaken en een rondje om je huis rennen in je pyjama, tekenen, neptelefoontjes, geesten oproepen, zelf popcorn/cupcakes maken (ookal hoort dit ook bij koken maarja), van te voren even winkelen, en naja verder weet ik even niks meer

up! Hoi, weet er nog iemand iets ??
We gaan al muffins maken en film kijken, maar het is slecht weer…
ik start er expres geen nieuw topic over :stuck_out_tongue:

doen durven of waarheid
naar buiten :grinning:
mensen bellen en dan domme dingen zeggen xD
praten xD
Make over :grinning:
Jullie bedenken vast wel iets op de avond zelf :stuck_out_tongue:

Mijn vriendin sliep hier en we waren half 2 thuis van uitgaan, toen hebben we nog tot half 5 gepraat xD gewoon over dingen in het leven enz:P

dat soort dingen hoef je niet te plannen
dat gaat vanzelf

met een vriendin van mij gingen we altijd naar buiten in onze pyjama
en dan gewoon kijken of er nog iemand wakker is
twee zomers geleden kwamen we twee jongens tegen en en van die twee is sindsdien haar vriend :3

gezichtsmaskertjes maken met komkommer op je ogen, haha & terwijl jullie liggen ofzo een voor een drastische verhaaltjes vertellen xD
verder weetk effe niets x)

heel erg gestoord doen op msn met webcam.
hahah wij pesten altijd iedereen :’) en misschien heb je een wii, kan je dat doen?
enn buiten een ijsje halen, je blijft toch niet de hele tijd binnen, dat lijkt me onmogelijk :O.

edit; ik heb ooit met vriendinnen zo’n filmpje gemaakt van een zingende kin. dat e zo je neus en je ogen afdekt met een doek en dan een poppetje (ondersteboven) tekent op je kin. en toen gingen we dus zingen, hadden we erg veel lol mee :’)

Hebben nog meer mensen tips? :slightly_smiling_face:
Want ik ga namelijk met mn zusje logeren, haha.

met je zusje logeren ? daar zou je toch geen tips voor nodig moeten hebben… >:slightly_smiling_face: ik up dit topic. ik ga vrijdag lekker logeren met een vriendin en ik heb verder geen tips nodig maar vind het wel leuk om eens te weten wat iedereen doet tijdens logeren :grinning::D:D