Logeren, wat gaan we doen?

Heee!
Ik ga vnv bij een vriendin logeren, maar ik ken haar nog niet zo goed. We zitten dit jaar voor het eerst bij elkaar in de klas (5 weken) en ik ben bang dat we ons gaan vervelen ofzoo
Hebben jullie tips ?$ alvast bedankt!

Zelf had ik dit al bedacht
~ film kijken
~ Marathon gtst
~ iets bakken
~ foto’s maken

Maar omdat ik haar nog niet heeel goed ken, weet ik niet echt wat zij precies leuk vind om te doen

XX

koop wodka

xD oke grapje.
zoek een spannende film?

Jaa, dat film kijken dacht ik ookal. Maar dan zouden we 1 moeten huren en ik kan niet fietsen (dikke knie) en haar ouders zijn er ook niet om ons te brengen

Komt er geen leuke film op tv?

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, thankyou!

Volgens mij zag ik laatst dat Paranormal Activity 2 er vanavond opkomt. Misschien is dat wel leuk? Als je ervan houd tenminste, haha.

Hoorde ik ook, geen idee op welke zender alleen, staat ook niet op tvgids.nl

Die komt vanavond om 23.00 uur geloof ik.

op rtl 5 om tien over 10!

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Foto’s maken in het bos is leuk, alleen vanavond neit zo handig haha. misschien koopavnod? Oke echt toos inspiratieloos
JAAAAA ga stomen! Das leuk en gezellig!

Heehee, bedankt allemaal voor jullie ideeen!
Ik ben net een uurtje weer thuis, en het was heel gezellig:)
Wat we gedaan hebben: (misschien leuk Voor mensen die willen weten wat zij kunnen doen)

• kletsen op haar kamer
  • naar beneden op de bank chillen, muziek luisteren met boxjes en praten (het ging vooral over jongens, haha)
  • daarna gingen we tv kijken, maar dat was echt grappig want we gingen even weg om drinken te halen en hij stond op rtl 8, daar was een film op. Komen we terug is er opeens iets op van stoute meisjes, haha wij lachten ons helemaal dood
  • MATRIJSGLIJDEN VAN DE TRAP AF :grin:
  • Just dance (maar dat feest ging niet door want de controlers deden het niet)
  • En gewoon heeeel veel praten &/of geheimen delen :slightly_smiling_face:

Helaas hebben we geen parinormal activity gekeken, omdat zij niet tegen datsoort films kan…
Maar het was hartstikke gezellig :slightly_smiling_face:

Jij hebt de zelfde achternaam als mn wiskunde leraar, lekker offtopic haha, jouw vader is niet toevallig wiskunde leraar he?

Nee haha ;p

kanweg

Haha, altijd leuk :grinning_face_with_smiling_eyes: