Logeren met vriendinnen

Hallo,

Ik heb in een paar weken een feestje van mijn vriendin waar iedereen blijft logeren en ook allerlei vriendinnen vragen mij om te blijven logeren. Maar dit mag nooit van mijn ouders. En nu vraag ik me af hoe ik dit het best aan kan pakken? Want ik wil super graag ook logeren en niet helemaal buitengesloten worden.

hoe oud ben je en waarom zou dit niet mogen van je ouders? Blijven jullie bij een vriendin thuis slapen? Misschien kunnen je ouders bijv contact op nemen met haar ouders als ze ergens mee zitten

Wat zijn de redenen van je ouders dat het niet mag?

Ik ben 14 jaar en ze geven n iet echt duidelijke redenen, en ik heb dat ook wel eens geprobeerd te zeggen zo van ja jullie kunnen haar ouders bellen en jaa het is bij haar thuis en haar ouders zijn er bij enzovoort maar het helpt niet echt

Misschien zijn je ouders gewoon een beetje bezorgd? Leg ze uit wat er gaat gebeuren. Je ouders bedoelen het echt niet kwaad hoor C:!

Mogen er ook geen vriendinnen bij jou logeren?
Vraag ze eens echt waarom het niet mag & vertel ze precies wat je ons net ook heb verteld. Dat je je door je ouders beslissing buiten gesloten voelt en je niet precies begrijpt wat het probleem nou is.

vraag anders aan je vriendin of haar ouders jou ouders willen bellen