Logeren met vriendinnen.

Heeyyy,

Ik ben uitgenodigd om te gaan logeren met een paar vriendinnen maar het mag niet van m’n moeder. Ze kent die moeder nog niet ofzo. (Gescheiden). En mijn vader is alleen maar blij dat m’n moeder het niet wil.
Iemand tips?

xx

Nee is nee.

Nou ja, je kan het er nog eens over hebben, Kan je moeder je niet afzetten bijvoorbeeld, zodat ze die moeder gelijk ziet?

Maar uiteindelijk is nee nee, en dan moet je je er bij neer leggen…

Hoe oud ben je? Ik snap dat je graag ook mee wilt met logeren en ik vind excuus van gescheiden ouders wel laag van je moeder. Maar als je nog jong bent snap ik wel dat je moeder je niet ergens wilt laten slapen waarvan ze niet weet wie de ouders zijn. Misschien een idee om je moeder eerst kennis te laten maken? Dat zij weet waar je gaat logeren en wat meer gerust gesteld is?

luister maar niet naar foefje, foefje is ongesteld

Verpest alsjeblieft niet het topic van een ander. Dat jij nou meteen met die vader gaat tongen…

Ja, ze kent d’r eigenlijk wel. Ze hebben gepraat enzo. Maar ze kent haar niet heeeel goed zoals bijvoorbeeld familie. En dat ze gescheiden is gebruikt ze niet als smoes, dat zette ik erbij omdat jullie anders misschien dachten he wat ze mag die moeder niet maar die vader wel? Maar dankje! En we zijn allemaal 13.

Ik snap dat je er echt heel graag wilt logeren, ik deed dat ook op mijn 13e en vond dat heel erg leuk. Maar als je moeder nee zegt moet je dat maar accepteren. Mag je er wel naartoe en dat je dan 's avonds weer naar huis gaat? Misschien iets minder leuk, maar dan ben je er wel even bij geweest. Of anders kijken of het logeer feestje wel bij jou thuis mag?

Vraag anders wat de rede is waarom je er niet mag blijven en wat het probleem is waarom ze haar nog niet zo heel goed kent. Als ze al gepraat hebben heb je iig wel een idee hoe iemand is.

En als ze dan weer nee zegt…helaas

Kunnen je moeder en haar moeder niet eens bellen om het door te spreken? Dat je moeder daarna beslist of ze er een goed gevoel bij heeft.
Probeer het volwassen aan te pakken!

Ik denk dat je helaas niet meer kan doen dan je er bij neerleggen.

Wat jammer :frowning_face: zoals Moriarty zegt, je moeder haar moeder even laten bellen zodat z e weet dat jullie geen rare dingen gaan doen enzo.

Beetje flauw van je moeder. Mag je alleen niet omdat je moeder haar moeder niet kent? Je kan twee dingen doen: gewoon gaan, het zijn jouw vriendinnen. Of: luisteren naar je moeder en overslaan dit keer.

Het was meer zoiets dat we eerst een film marathon hadden met onze oude klas en dat wij 4 zouden blijven slapen. Zij zei ook al dat haar moeder wel kon bellen maar mijn moeder wil dat niet omdat ze dat geen nee meer kan zeggen, maar bedankt voor de tips!!