logeren met jongens

Hee, ik vind al heel lang een jongen leuk, en nou had mijn vriendin ervoor gezorgd dat we over 3 weken tegelijk naar dezelfde plek uit zouden gaan. Nou, hij had dus gezegd dat hij zou komen, en dan zou hij met 2 vrienden van hem gaan. maar toen in de klas (ik zit bij hem in de klas) zei mijn vriendin ineens heel droog tegen mij en hem: ‘laten we een slaapfeestje houden!’ dat was meer als grapje bedoeld, maar hij zei dat hij dat goed vond! Dus mijn vriendin en ik gingen daar helemaal op in en hebben nog een paar keer gevraagd of dat dus serieus was en hij zei steeds dat hij dat wel gezellig vond. Nou en toen had hij dat dus tegen die vrienden die dan mee zouden gaan gezegd en die kwamen dus naar ons toe om te vragen of dat waar was en dat ze dat wel gezellig vonden. Dus nu gaan we bij ons (omdat het bij ons mag en wij een ‘huis’ in de tuin hebben, nouja een grote ruimte) slapen en dan van te voren uit. Maar ik vind dus die jongen leuk (en mijn vriendin de vriend van hem die meegaat ook) maar heeft iemand misschien tips, want ik begin nu wel echt overal aan te twijfelen. Of dit wel een goed idee was en of het niet raar is? Niet dat ik het niet wil, want ik vind het wel superleuk en dit is wel de kans om te laten merken dat ik hem leuk vind, maar klinkt het niet een beetje dom ofzo? :flushed: en ik ben nou niet de spontaanste…

bedankt als je de moeite neemt het te lezen, en ik hoop dat je het snapt :cold_sweat:

haha gewoon doen joh :slightly_smiling_face: dat kan toch alleen maar een heel gezellig avondje worden als ik het zo hoor…

have fun :wink:

dat hij met jullie en zijn vrienden wil logeren geeft wel aan dat hij je aardig vind. maar check wel even of ze geen foute dingen van plan zijn ik bedoel jullie zijn als ik je verhaal goed begrijp met meer jongens dan meisjes. en misschien zijn die jongens wel op andere dingen uit dan jullie helemaal omdat jullie in een aparte ruimte in de tuin zitten!

ja, ik snap wel dat je dat denkt. Maar zo’n aparte ruimte is het nou ook weer niet, en ze zijn zo ook echt niet, ze zijn eerder verlegen tegenover meisjes. Maar dat is ook niet echt iets waar ik me zorgen om maak hoor :slightly_smiling_face:

en anders rennen we met z’n 2en keihard naar ons huis want dat is 5 meter verder of we gaan keihard schreeuwen haha

nou, dat 'ie wil logeren, geeft al aan dat 'ie je in ieder geval aardig vindt! of is het omdat hij dan later mag ofzo? hoe goed ken je die jongens?

nee, het is niet omdat hij dan later mag, want als we gaan logeren gaan we eerder naar huis omdat ik en mijn vriendin dat moeten. En ik ken die jongens wel heel goed want we zitten bij elkaar in de klas (ik zelfs al 2 jaar bij hun) en gaan ook wel heel veel met elkaar om.

o oke ^^ nou, dan is het hartstikke gezellig toch? en waarom zou je twijfelen? ik ging een tijdje ook logeren met een paar jongens en m’n 2 beste vriendinnen, wij gingen film kijken en daarna gewoon een beetje praten in het donker. ik zou zorgen dat je naast hem ligt, en als hij niet weg schuift zeg maar, misschien per ongeluk z’n hand aanraken (:

Niet twijfelen! Dit is toch juist super! Genoeg mogelijkheden om te flirten en te praten. Vooral als je het voor elkaar krijgt dat jullie naast elkaar liggen en ook al doe je dat op je meest onsubtiele manier, hij zal het iig als compliment zien :wink: En als ie je niet aardig vond zou hij sowieso niet komen dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. :wink:

Beetje zielig als straks die ene jongen alleen overblijft gehehe…

(als jouw vriendin zich richt op die vriend, en jij op die ene jongen dan…)

Het is wel een leuk idee :3

gewoon doen, hartstikke leuk:) veel plezier:)

kan alleen maar gezellig worden als ik het zo hoor, maar inderdaad, zul je zien dat die ene jongen alleen overblijft XD

bedankt voor de lieve reacties!
maar van die jongen die overblijft xD Die wil zelf ook graag mee dusja! haha

Dat is juist leuk. Wij hadden een keer iets met school en toen kwamen er ook jongens slapen, dat was echt gezellig. We gingen doen, durfen en de waarheid spelen om 2 people met elkaar te koppelen. Maar het was echt heel gezellig, gewoon doen!

Wordt vast hartstikke gezellig ^^
Ga doen, durf of de waarheid spelen! :grin:
Werkt meestal heel leuk en wie weet wat eruit komt ^^
Veel plezier!

haha bedankt. Heeft iemand misschien nog tips om hem te laten weten dat ik hem leuk vind?

aandacht geven, maar niet aanhankelijk worden. Dus je ook gewoon op vriendinnen richten, maar net dat beetje meer aan hem. En NIET de andere jongen veel aandacht geven. tuurlijk praten is niet verboden, maa laat merken dat je HEM leuker vind. :wink:

Het ligt er idd wel een beetje aan hoe goed je de jongens kent. Ik en mn vriendinnen gaan ook wel eens naar slaapfeestjes (haha dat klinkt zo dom :stuck_out_tongue:) met ongeveer 3 meisjes en 4 jongens ofzo. Maar dat zijn dan wel jongens die we heel goed kennen (al drie jaar in de klas ofzo, dat soort jongens) dus dan weet je zeker dat er niets gebeurd haha. Maar bij enigzins ‘onbekende’ jongens zou ik de boel toch in de gaten houden. Ken je ze goed? Dan kan het vast alleen maar supergezellig worden! :stuck_out_tongue: Tenminste, ik heb tot nu toe alleen maar leuke slaapfeestjes gehad met jongens, haha!

Succes!

Gewoon doen, is juist gezellig! En maak je er vooral niet te druk om, laat het allemaal een beetje op je af komen. En geef hém net een beetje extra aandacht ofzo.

Ja, ik ken ze wel supergoed! Zit er al 2 jaar bij in de klas enzo!

up!