logeren met een jongen

Morgenavond komt er een jongen logeren bij mij en mijn beste vriendin.

Ik heb een soort zoldertje op mijn kamer waar ik en mijn vriendin dan slapen. Het idee is dat hij dan beneden op mijn kamer slaapt. Maar hij heeft een crush op ons beide XD En wij niet op hem. Maar hij gaat sowieso zeuren dat wij beneden bij hem moeten komen slapen. Maar hoe zeggen we dat we dat niet willen? p.s. het is wel een goede vriend hoor :stuck_out_tongue: maar een beetje awkward xD

gewoon: “we willen dat niet”

‘wij slapen gewoon boven, punt uit’

het is ook niet slim om te gaan logeren als die jongen een crush op jullie heeft en jullie niet op hem…
en zeg het gewoon… zo van ik wil niet dat jij hier slaapt want je bent een jongen

Kan hij niet bij jullie op zolder komen slapen ofzo en wanneer jullie dan aan het kletsen zijn gewoon af en toe laten vallen dat jullie (naam - niet van die jongen natuurlijk!) leuk vinden ofzo. Dan weet hij dat hij niks bij jullie moet proberen :stuck_out_tongue:

*zucht*

Dude. Wat is hier nou weer moeilijk aan?
Het is een vriend van jullie maar je durft niet te zeggen dat je niet bij hem wil slapen?
SIGH =__=

Ik vind het sowieso niet slim om hem uit te nodigen als hij een ‘crush’ op jullie allebei heeft. Dit is dé manier om een jongen valse hoop te geven.
Ugh, ik kan hier niet zo goed tegen.

om wat duidelijker te zijn geven wij dus een filmavondje en hij blijft dan slapen omdat dit makkelijker is wegens vervoer. Dus dat hij hier blijft slapen vinden wij geen probleem, maar wij weten dus bijna zeker dat hij gaat zeggen dat hij nu alleen beneden ligt en een sad face gaat trekken xD terwijl er genoeg ruimte voor ons alle 3 beneden is :stuck_out_tongue:

^ Dan zeg je nee?
Kom op zeg =_=

Dan ga je er gewoon bij liggen. :pensive:’’

dat is een beetje gemeen vind je niet? :stuck_out_tongue: maar we willen niet bij hem liggen omdat hij nogal awkward naar mij toe heeft gedaan de laatste keer xD lang verhaal xD

Hoezo is dat nou weer gemeen? Jullie willen niet bij hem slapen, klaar.

Dan cancel je het film avondje en dan is dit gezeik ook weer voorbij. OMG denk a.u.b. een beetje logisch na zeg. Nee = nee, mocht hij daar moeilijk over doen dan trap je hem je kamer uit, simpel.

Gewoon in de avond bij elkaar zitten maar apart slapen.

misschien komt hij wel naar boven, nee grapje

niet echt slim vn jullie

zeg gewoon dat je het niet wilt klaar

ik snap niet wat jullie niet slim vinden :stuck_out_tongue: dat wij een filmavondje houden en wij hem laten slapen? :stuck_out_tongue: hij mag best die crush hebben hoor, wij hebben toch al nee gezegt en zijn gewoon goede vrienden. Dan ga je niet zeggen ga dan maar mijn kamer uit of het filmavondje doen we niet meer want jij wil blijven slapen :stuck_out_tongue:

Oke. Wat is nou eigenlijk je probleem?

wij vroegen trouwens wat we dan gaan zeggen als hij wil dat we beneden gaan slapen dus iemand nog ideeën? :grinning: op nee na xD

Wat is er mis met ‘nee’?