Logeren met 2 jongens.

Hallo lieve girlsceners

Ik ga zaterdag avond stappen en daarna ga ik bij een vriend van me slapen ( ik ben verliefd op hem :blush: ). En dan komt en er nog een vriend van me bij ons slapen ( wand ik wou eerst niet alleen met hem slapen haha) maar nu heb ik zoiets van tja… ik ben wel het enige meisje tussen die 2 jongens… maar aan de andere kant ik ben smoorverliefd op die jongen en wil niks liever dan bij hem zijn ik zie hem namelijk al haast nooit spreek hem eigenlijk alleen maar op msn… maar ik vind het gewoon best eng om met 2 jongens te gaan logeren na het uitgaan…

heeft iemand advies… tipss?

Als het goeie vrienden zijn is er niets aan de hand toch?

hmm ik zou het zelf denk ik niet doen… mischien dan toch maar regelenn dat jullie samen slapen?? zonder je ‘andere’ vriend

Vertel 'm dat je zijn vriend er liever niet bij hebt, omdat je je dan minder op je gemak voelt. Hij kan vast ergens anders logeren en dan hebben jullie fijn een avondje alleen.

Denk dat beter is dat je enkel met je vriend samen moet slapen, maar als zij heel goede vrienden zijn…

Hmm… tja wat iedereen hierboven zegt en ehh… er voor zorgen dat geen van jullie dronken raakt :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet doen. Niet met z’n 3tjes. Vooral niet na het uitgaan, dan is er alcohol in het spel en ik zou het ook niet heel erg gemakkelijk vinden als er een andere jongen bij is. Niet dat ik zeg dat jij rare dingen doet tijdens het uitgaan, maar ik denk niet dat je wilt dat je met 2 jongens in bed beland… :stuck_out_tongue:

je blijft bij die jongen slapen terwijl je hem alleen op msn spreekt? Je hebt hem wel in het echt gesproken neem ik aan? Je moet doen waar jij je het fijnst bij doet. Ik zou zelf alleen met die vriend zijn gaan slapen… Alleen pa idd op met alcohol. Je zegt dat je sapelverliefd op hem bent, maar doe geen dingen waar je nog niet klaar voor bent of waar je spijt van gaat krijgen. Weet niet hoe oud je bent.

Uhmm maar het zijn 2 vrienden van me he en ik wou zelf dat die andere jongen er ook bij was en ik weet zeker dat er niks gebeurt verder. maar ik vind het alleen beetje raar idee dat ik als enige meisje bij 2 jongens slaap… en ik voel me alleen maar meer opgemak met die vriend erbij…

Jaa ik spreek hem ook wel in het echt ( niet zo vaak) en ik weet zeker dat we niet dronken geraken.

Neem nog een vriendin mee?

Ik denk dat je een situatie wilt creëren onbewust waarin er dingen kúnnen gebeuren als je snapt wat ik bedoel? Als je superverliefd bent op die jongen dan zal je hem toch vaker moeten zien dan ooit… Ooit is geen basis voor een relatie.
Je kan het beste die nacht niks met hem doen. Na een nacht uitgaan is er vaak geen serieuze sfeer. Je hebt die vriend zelf uitgenodigd dus het is lullig om em af te bellen. Waarom nodig je niet een vriendin extra uit?

nou ik ga eigenlijk alleen maar om met jongens en de vriendinnen die ik heb zijn of op vakantie of hebben een verjaardag… dus dat kan ook niet.

Niet teveel drinken :’)
Dan zie je er 's ochtends ook niet zo belabberd uit, en kun je nog normaal nadenken zodat je weet dat er geen dingen gebeuren waar je later spijt van krijgt ;p

Pff ja echt he! De hele tijd topics over dronken wijven die spijt hebben van zus en zo. Word dan ook niet dronken! Alsof een jongen respect heeft voor een klemgezopen chick.

PS: gaat niet over TS ofzo hoor. Het is meer in het algemeen bedoeld. Van die wijven met “blablabla we hebben gevingerd en ik had teveel drank op. Nu praat hij niet meer met me.” :crazy_face:

ow ik zou t zo doen hoor. kan best gezellig zijn.

@XSugarSuicideX

Aaah op zo’n berichtje wachtte ik :slightly_smiling_face: op iemand die dat ook zo zou doen.
Dankjewell :grinning:

dat is ook nutteloos. Je vraag iedereens mening en je wilt eigenlijk maar 1 antwoord, wat gewoon een bevestiging is wat je zelf ook al wou gaan doen? Beslis het dan gewoon voor jezelf. 0.o
Het ging de rest alleen om het feit dat jij je wel op je gemak voelt, want jij zegt dat dat niet het geval is, daarom zegt iedereen dat het geen goed idee is.

Ik heb het zelf niet gedaan, maar wel andersom ik ging met een vriendin logeren en een vriend dus twee meisjes en een jongen.
Maar het kan toch gewon gezellig zijn zoals xsugarsuicidex zei, en dan op een normale manier :stuck_out_tongue:

ik heb ook met 3 vrienden geslapen en het was hartstikke gezellig, als je goed met ze kunt opschieten wat is het probleem dan? En als je gaat slapen ga dan lekker diep in je slaapzak of onder de dekens zodat ze niet kunnen zien hoe jij ligt te slapen, haha