Wat trek je aan als je gaat slapen bij je vriend?
big t-shirt
korte broek en shirt
onderbroek en hemd
Alleen een hipster, behalve als het koud is. Bij het ontbijt of 's avonds vaak een trainingsbroek met t-shirt.
Verschilt bij mij echt per keer, haha. Meestal gewoon in een boxer en een hemdje, maar in de winter een lange pyjamabroek en een hemdje.
blog
Ik slaap gewoon hoe ik normaal ook slaap, alleen met een onderbroekje. Bij het ontbijt trek ik dan me trainingsbroek met top aan. (:
Ik heb een voetbalshirt aan met zijn naam erop :’) en vaak een trainingsbroek als het koud is want ik kom anders echt niet in slaap.
Als het warm is slaap ik vaak in een hempje en mn boxer:)
Van die babydolls & pyjamajurkjes, bij de eerste keer had ik hem ermee verrast, en nu wil hij niks anders meer xD.
Maar wel zijn ochtendjas om als we met het hele gezin aan de ontbijttafel zitten.
Vaak wel een t-shirt met hipster/boxer.
Heb vaak wel een joggingbroek bij me voor aan de ontbijttafel.
alleen in een boxer, alleen als het heel koud is een groot shirt erbij
Ik draag gewoon een kort pyjamabroekje en een topje.
Gewoon een pyama, dat draag ik thuis ook (: Ik kan niet tegen (half)naakt slapen, dusja
een shortje en een t-shirt, ik moét echt iets aanhebben snachts
Ik heb altijd nog sokken aan, anders kan ik niet slapen.
En dan verschilt het tussen: onderbroek, onderbroek + hempje, niks. En als het koud is hempje en joggingsbroek.
niks, en 's avonds of bij het ontbijt gewoon me kleren.
Naakt slapen kan ik echt niet, zó ongemakkelijk.
Gek genoeg slaap ik meestal wel zonder shirt, dat vind ik fijner.
Het liefst dus een kort broekje of een pyjamabroek van mijn vriend.
Ik slaap naakt, en overdag gewoon mijn kleren.
hipster of string of niets
In de winter vaak een trainingsbroek en een hemdje, of als ik het ijskoud heb zelfs een trui.
In de zomer vaak alleen lingerie, of een heel luchtig kort broekje en dun hemdje.
Ondergoed en een shirtje of een topje en kort broekje