Logeren bij iemand anders

Hey meiden,

Ik heb enorm veel problemen hier thuis altijd in het weekend als ik 's avonds thuis kom van vrienden ect. me ouders zijn echt bijna elke dag dronken (vooral in het weekend) en dat ben ik een beetje zat dus wil ik bij een jongen slapen die ik enorm leuk vind, het mag van zijn ouders. maar natuurlijk mag ik niet van mijn ouders bij een jongen slapen… dus ik had afgesproken met me abf dat ik bij haar zogenaamd zou slapen en dat als me ouders bellen dat ze dan kunnen zeggen dat ik bij me abf ben, omdat me moeder zei dat ze het gaat checken of ik ook echt bij haar ben… maar de moeder van me abf wilt niet liegen, ook al weet ze wat er allemaal aan de hand is, ze gaat niet liegen. Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen, want ik wil het liefst bij hem slapen (ja écht slapen ja, want ik heb echt slaap nodig wat ik hier niet kan hebben thuis). Weten jullie wat ik kan doen? ik heb echt hulp nodig ik moet het vóór morgen weten want ik slaap zogenaamd zaterdag op zondag bij een vriendin.

Alvast bedankt,
kussies xxx

mag ik vragen hoe oud je bent en hoelang je al met die jongen heb?

Praat met je ouders over hun probleem?
Dit is geen goede omgeving voor jou om op te groeien, dat moeten zij ook inzien. Doen ze dat niet, dan zijn hun problemen nog erger en kan je beter hulp halen. Je kan dan langs de huisarts om erover te praten, een vertrouwenspersoon op school of de kindertelefoon.

Enneh, ik weet niet hoe je je ouders moet overhalen. Wacht totdat ze dronken zijn en vraag het dan?

^ ze is 15 (kan je zien op haar profiel) en het is niet haar vriendje, het is een jongen die ze leuk vindt.

Als je echt slaap nodig hebt kun je toch ook wel bij die vriendin of een familie lid slapen?

Dat heb ik al jaren geprobeerd, maar ze ontkennen het terwijl ik het zelf zie, dus praten heeft echt geen zin. Kindertelefoon heb ik al geprobeerd ze helpen me niet, het enigste wat ze zeggen is; ‘’ oh dat is niet fijn, wat jammer nou, hoe voel je je ‘’ en dat werkt totaal niet, maar toch bedankt :slightly_smiling_face: Bij vertrouwpersoon heb ik ook al gezeten en dat heeft ook niets gewerkt.

Ik had zowiezo al met hem afgesproken zaterdagavond, dus dat ga ik ook niet afzeggen want ik vind hem ook echt leuk. En hij is op dit moment de enigste die het weet (samen met me abf natuurlijk). En ik voel me gewoon veilig bij hem, familie spreek ik nooit. :frowning_face:

Spreek zaterdag aaf met hem af, en ga gewoon bij je vriendin logeren. Met je vriendin kan het ook leuk/gezellig zijn. En als het toch eigenlijk alleen maar voor t slapen is…

Slapen bij een jongen die je alleen maar “leuk vind” is zoiezo niet zo’n goed plan.
Ik zou idd doen wat hierboven gezegt word, maak er een leuke avond van bij die “leuke jongen” maar ga bij je vriendin slapen.

Je kan toch ook gewoon bij die vriendin slapen?

Je kunt toch bij die vriendin slapen en vaak 's middags of 's avonds afspreken met die jongen?
Want sorry, ik ken weinig jongens die er niets van verwachten als een meisje bij hen komt slapen.

Meiden,

Het mag van zijn ouders, het is een lieve jongen ect. en ik heb zelf gezegt dat ik het niet wil, en dat doet hij ook niet… daar ken ik hem goed genoeg voor. Des noods zou hij op de bank slapen als het moest. &ik heb geen zin om bij vriendinnen te slapen want dat heb ik alle vorige vakanties gedaan en ik wil gewoon even bij hem zijn. alsjeblieft help?

upje voor mezelf

Maar als het gaat om ‘slapen’ kan dat ook bij je abf…

Ik zou gewoon stronteigenwijs zijn en gewoon bij hem gaan slapen. En anders zet je gewoon je mobiele telefoon uit.

ga eerst naar die jongen en daarna bij je abf slapen?

ga gewoon bij je vriendin slapen

Het probleem daarvan juist is, is dat ik die niet heb ik ben hem 2 weken terug kwijtgeraakt, en die jongen komt redelijk vaak hier dus vroeg me moeder zijn nummer zodat ze hem kon bereiken als het nodig was, en dat geld dus ook voor het huistelefoon nummer… en het nummer van me abf weet ze ook. :frowning_face: anders zou het echt heel simpel zijn geweest

Slaap gewoon bij je vriendin, en af en toe een nachtje slapen bij je vriend kan toch geen kwaad :stuck_out_tongue:
En spreek gewoon 's middags af met je vriend als je bij je vriendin logeert…