Logeren bij een vriend.

Ik heb dus echt heel goed contact met een jongen. En we hebben samen besloten dat ik in de zomervakantie een weekje bij hem kom logeren. Ik weet nu al van tevoren dat het niet daarbij gaat blijven. Er is niemand thuis, alleen hij en ik… het ‘probleem’: hij is veel meer ervaren als ik en ben dus bang dat het allemaal niet zo goed uitpakt als dat ik zou willen. Hij weet wat ik wel en niet ‘leuk’ vindt, hebben we het al een beetje over gehad. Dit komt over als een one-week-stand haha, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon, hij woont ver (utrecht) en ik woon in noord-holland… dus of het een relatie zou kunnen worden, geen idee…

Iemand tips/commentaar/advies haha, ben bereid naar alles te luisteren. (Maar zeg alsjeblieft niet dat ik hem niet goed genoeg ken, want ik ken hem namelijk heel goed. We kennen mekaar nou 3 jaar, waarvan we denk ik 2 jaar niet echt met elkaar hebben gesproken…)

uhm, wat moet ik je vertellen? Zie gewoon hoe het loopt, als jullie er beide goed bij voelen.

wees gewoon eerlijk, als je hem zo goed kent moet dat kunnen denk ik: als het erop aankomt/op een moment dat je het gevoel hebt het te kunnen zeggen leg je hem gewoon uit dat jij nog niet zoveel ervaring hebt als hij heeft maar dat je er opzich wel/niet open voor staat. maar gewoon bang bent dat je wat fout doet, als het een leuke jongen is wil hij je vast wel een handje helpen…

(oke die laatste was een beetje onbedoeld dubbelzinnig :x)

Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken dat hij meer ervaren is, dan jij
En als het niet goed uitpakt, wat maakt het dan uit? je zegt zelf al: one-week-stand :wink:
haha sorry als dit niet echt goed commentaar is ;p
xxx

Ja sorry, beetje onduidelijk wat ik eigenlijk wil weten… ik zou graag gewoon wat tips/advies willen voor als ik bij hem die week blijf logeren… Heb nu al zenuwen ervan :stuck_out_tongue:

Tips :

1. Jezelf zijn
  2. Als jullie verder gaan (sex), praten over waar jullie staan :
    • Relatie ?
    • One - Week - Stand ?
  3. Gewoon, fun maken !

Succes.

Geniet ervan! :slightly_smiling_face:
Pas op dat je niet verliefd wordt, iig niet als jullie niet allebei verliefd worden, want dat lijkt me nou ontzettend kut en zou best wel kunnen gebeuren.

Maak plezier, denk niet te veel na, dan komt alles vanzelf. Je kent deze jongen al goed zeg je, dus dan zul je ook wel goed met hem kunnen praten toch?

Gewoon eerlijk tegen hem zijn en denk niet aan zo’n dingen.
Heb gewoon plezier!

Hebben jullie elkaar dan wel ns in het echt ontmoet?

Wat de seks betreft…
iemand zal het je moeten ‘leren’ toch ? Hoe langer je wacht, hoe meer ervaren de jongens die je tegenkomt zullen zijn haha:P
Voor de rest…
Verwacht niet de veel… IK ben van mening dat een relatie op zo’n afstand niet kan werken, dus wees niet teleurgesteld als het een geweldige (one)week(stand:P) wordt… maar drna niks meer…
K bedoel het niet verkeerd, maar het is wel iets waar je over na moet denken…

x Have fun :grinning:

ik heb twee vrienden en ik blijf zaterdag bij ze ze zijn 15 en 16 en nogal ja je snapt het wel denk ik (pubers) XD
maar dat zijn de twee die daar het meest mee bezig zijn en ja ik heb er wel zin in maar ja ik ben ook benieuwd naar hoe ze doen hebben mensen ervaring? het zijn echt schatjes hoor maarja dit moest ik even kwijt :slightly_smiling_face:
oja ik ga ook met ze zwemmen en dan zienn ze me in mn bikini omygawd… wordt leuk hahaahaaa

Je reageert op een topic uit 2010.