Loesje tekst

Ik moet voor nederlands zelf zo’n Loesje tekst verzinnen. Ik ben er erg slecht in om zulk soort dingen opeens te bedenken, weet iemand hier iets? :slightly_smiling_face:

Als je er heel veel leest dan kom je vanzelf wel op zo’n dilemma waar je zo’n tekst over kan maken.

Je leert er meer van als je je eigen huiswerk maakt, denk je niet?

^ Wie zegt dat ik het niet maak? Vraag alleen maar iets voor inspiratie omdat ik het zelf moeilijk vind om zoiets te verzinnen. Is niet verboden of wel soms :’)

^Het lijkt alsof je ons vraagt je huiswerk te maken aangezien je letterlijk zegt ‘weet iemand hier iets?’ en dat mag hier niet.
Maar als het voor inspiratie is, zou ik inderdaad gewoon veel van die dingen gaan lezen. Bedenk een onderwerp waar jij je aan stoort en werk dat een beetje uit (:

Ik ga inderdaad ook niet je huiswerk doen, maar denk aan iets wat je zzoooooooo ongelofelijk irritant vindt, dan is dit je kans om je frustratie te uiten.

Succes!! :slightly_smiling_face:

Ik ga dit topic sluiten, dit vind ik persoonlijk vragen aan anderen om je huiswerk te maken omdat je zelf het moet verzinnen en hier aan mensen vragen of ze iets weten. Had het dan anders gevraagd en gevraagd of mensen weten waar je inspiratie uit kunt halen. Ik zou in ieder geval als ik jou was veel loesje teksten gaan lezen.