Loesje maken voor school

HOI.
ik moet voor nederlands een loesje maken,
ik heb op internet gekeken, maar ik heb niet gevonden hoe je zoiets moet maken.
ik kan ook gewoon een loesje stelen van internet, maar dat is denk ik niet goed haha.,
ik wou jullie vragen of jullie leuke loesjes kennen, en/of mij kunnen helpen.
alvast bedankt. :slightly_smiling_face:

Help, je Caps Lock staat aan

Whaha

grappig?

nee, hilarisch

Wees creatief. Bedenk iets waar je een hekel aan hebt en maak daar een grappige of sarcastische zin van.
En volgens mij is dit forum niet bedoeld om anderen je huiswerkopdrachten te maken, je zit niet voor niks op school.

paniek paniek

dankjewel. hehe jy bent de eerste die een beetje normaal doet. :S

Je kan ook misschien oude ‘onbekende’ loesjes een beetje veranderen. Dus niet een loesje pakken die iedereen heeft.
Maar ik zou het eerst zelf proberen te bedenken.

Iedereen reageert hier ‘niet normaal’ omdat je je niet aan de regels houdt van het forum, dat is irritant.

Voortaan je topic titel niet in hoofdletters.

Je zou best een loesje kunnen maken van “Help, je capslock staat aan.”
en dan in hoofdletters :’]

Tadaaa!

“De kunst van kunst: Iets vaags maken en het dan voor veel geld verkopen”

Roept een vriendin van me altijd, en dan lig ik telkens weer helemaal strak. xD

Of, ehh…

“History: make the story even better” Hangt in m’n geschiedenislokaal. xD

Iig, succes. x)

.

www.loesje.nl

misschien voor inspiratie?

Dat zijn een soort posters met een zin erop waar een soort ‘boodschap’ in zit verborgen. Kijk maar op de site die mijn bovenbuurvrouw heeft geplaatst.

http://www.wereldorientatie.net/Plein%20M/Loesje.gif

een grappig/sarcastisch zinnetje wat ze op posters/agenda’s/stickers/sites zetten. type maar eens loesje bij google in, dan vind je al hele leuke.

@ topicstartster: er is niet echt een specefiek stappenplan voor loesjes, het is gewoon een kwestie van inspiratie en originaliteit. wij moesten zoiets ook doen, maar dan over pesten. wij hadden: Pesten. Ik hou meer van klaverjassen. niet echt origineel, maar het paste bij het onderwerp.

dankje :grinning:

In mijn geschiedenis lokaal hangt een krantenkop met: Is kaalheid nou een hoofdzaak of bijzaak?

Hier is een mededeling, omdat de co-piloot jarig is gaan we nu 20 loopings maken !!

ofzoiets.
oh en da’s een bestaande