Loenatik de Moevie

2. Welke truc halen Fats en mevrouw de Haas uit in het restaurant om de rekening maar niet te hoeven betalen? Iets met een rolstoel, verder weet ik het niet meer.
3. Wat krijgt dr. Doolittle als cadeautje van de boerin haar zoontje Henkie als hij van de boerderij weggaat? Een biggetje.

1 en 4 weet ik niet meer want heb die film al heel lang geleden gezien.

Haha, tips geven kon je ook op een vriendelijkere manier zeggen. Maar laat me raden: dat kun je niet, want je bent gewoon onvriendelijk. :slightly_smiling_face:

ik ben een verschrikkelijk vriendelijk persoon. alleen niet tegen vervelende mensen, sorry.

Nou, ik vind dat wij redelijk aardig begonnen met tips geven.
Tot jij begon te bitchen :’)

Het is blijkbaar érg moeilijk om naar de videotheek te gaan he?
Ja, ik heb al gelezen dat hij op zondag gesloten is, maar je had ook na school de film kunnen halen.
Je kan niet verwachten dat wij dingen voor je voor gaan kauwen, jij hebt de film niet gezien, dus los je je eigen problemen maar lekker zelf op. x]
en trouwens, je kunt morgen toch ook die film halen, of ben je daar te lui voor? x]x]

Gaat ook heel goed als ik hem morgen moet inleveren. & By the way, ik dacht dat een forum er was om mensen te helpen en niet af te zeiken.

Lmao, you don’t even know what ‘‘bitchen’’ is.

haha dat is dan mooi klote voor je. x]
ja om te helpen, niet om dingen voor te kauwen en je huiswerk te maken.

boeiend ze vroeg gewoon of iemand de film had gezien.
erg he…

Heb ik ooit gezegd ‘‘Ga maar m’n huiswerk voor me maken’’ ? Nee, ik vroeg alleen om hulp, moeilijk he. (:

Heeft iemand misschien die film gezien? Ikzelf namelijk niet, en ik moet een filmverslag over die film schrijven voor Nederlands. & Ik kan er ook niks vinden op Scholieren.com, en ik kan ook niks aan m’n vrienden over die film vragen, want die willen me toch niet helpen =,=
Is er iemand die zo lief is, die die film heeft gezien en deze vragen wilt beantwoorden?

1. Waarom worden zuster Ten Hoeve & dokter Bomhoff opgepakt door de politie en opgesloten in een cel?
  2. Welke truc halen Fats en mevrouw de Haas uit in het restaurant om de rekening maar niet te hoeven betalen?
  3. Wat krijgt dr. Doolittle als cadeautje van de boerin haar zoontje Henkie als hij van de boerderij weggaat?
  4. Wie komt aan het einde van de film als laatste aan bij de Ooievaarsbrug en hoe?

hoe bedoel je wij moeten het voorkauwen, had je die film maar gewoon moeten kijken.

Eindelijk iemand die het begrijpt. -_____-

Dat gaat ook lekker als ik ziek ben geweest. Dude, ik vroeg alleen wie die film heeft gezien. Niet ‘‘Ga maar m’n huiswerk maken’’

Als je ziek bent heb je toch juist tijd om een film te kijken?

Ik had die film toch niet thuis liggen.

het is niet de bedoeling dat we huiswerk voor je gaan maken, maar ondertussen zet je wel vragen neer waarvan je wilt dat we die voor je beantwoorden.
right.

had bv je moeder toch kunnen halen.

:'3

lul niet videotheek is elke dag open? als je op zaterdag een film huurt moet hij zondag toch terug… jij bent gewoon te lui om je huiswerk te maken of je nou ziek bent of niet dan kan je juist die film kijken…

En jij kan niet Engels spreken :'3