Loenatik de Moevie

Heeft iemand misschien die film gezien? Ikzelf namelijk niet, en ik moet een filmverslag over die film schrijven voor Nederlands. & Ik kan er ook niks vinden op Scholieren.com, en ik kan ook niks aan m’n vrienden over die film vragen, want die willen me toch niet helpen =,=
Is er iemand die zo lief is, die die film heeft gezien en deze vragen wilt beantwoorden? :slightly_smiling_face:

1. Waarom worden zuster Ten Hoeve & dokter Bomhoff opgepakt door de politie en opgesloten in een cel?
  2. Welke truc halen Fats en mevrouw de Haas uit in het restaurant om de rekening maar niet te hoeven betalen?
  3. Wat krijgt dr. Doolittle als cadeautje van de boerin haar zoontje Henkie als hij van de boerderij weggaat?
  4. Wie komt aan het einde van de film als laatste aan bij de Ooievaarsbrug en hoe?

ga de film kijken.

hoe dan.

Wat dacht je van de film halen bij de videotheek?
Of downloaden via internet?

het is toch lunatik (c?) the movie?

videotheek, internet, desnoods koop je hem voor 5 euro bij de kruidvat. wij gaan je huiswerk toch niet voor je maken.

Nee, het is gewoon Loenatik the Moevie.
Het is een Nederlandse film.

HAHA, ohyooo, ik vraag alleen om hulp. Zo zien mensen ook maar dat jij gewoon niet behulpzaam bent, eh. : D

Jonge, het is zondag. Dan ga ik niet naar de videotheek.

Oh, zij is wel behulpzaam hoor.
Jij bent gewoon lui.

Je kent me niet eens, lmao. : D

Waarom kijk je de film dan niet gewoon?

Ik heb een goed idee: sluit Girlscene en fiets eventjes naar de videotheek.
Kijk vervolgens de film en beantwoord de vragen.
Da’s toch best wel slim, niet?

1. Waarom worden zuster Ten Hoeve & dokter Bomhoff opgepakt door de politie en opgesloten in een cel?
    omdat ze de patienten willen helpen in de inrichting… maar de baas van de inrichting vind dat hun zich er niet mee mogen bemoeien.
  2. Welke truc halen Fats en mevrouw de Haas uit in het restaurant om de rekening maar niet te hoeven betalen?
    weet ik niet meer precies, maar volgens mij had het met Fats zijn rolstoel te maken.
  3. Wat krijgt dr. Doolittle als cadeautje van de boerin haar zoontje Henkie als hij van de boerderij weggaat?
    een klein biggetje
  4. Wie komt aan het einde van de film als laatste aan bij de Ooievaarsbrug en hoe?
    die weet ik niet zeker… maar volgens mij komt de Majoor via een parashut (hoe je dat ook schrijft)

Dude… het is zondag. Dan zijn de videotheken bij ons gesloten.

Aaaahw, tysm! :slightly_smiling_face:

oh god, ben jij zo een type. tja de videotheek is niet open op zondag, dat had je gister ook wel kunnen bedenken. beetje lui? girlscene is er volgens mij niet voor gemaakt om je huiswerk te dumpen.

Internet?
Downloaden?

Hahaha, echt he, ik kon gisteren toch niet omdat we de hele dag ergens naartoe moesten. -__-’’

oh boehoe. en vrijdag kon je zeker ook niet. en donderdag en woensdag en alle dagen daarvoor. volgens mij waren wij jou aan het helpen door je tips te geven hoe je de film wel kunt kijken. maar ja.
succes he, met je opdracht :wink: