Lockerz uitnodigingen voor als je z-lister wil zijn

Haai mensjes!

Omdat we op het andere topic niet mochten zeggen dat wij ook uitnodigingen aannamen, ben ik een nieuw topic begonnen voor mensen die graag z-listers willen worden. Ik heb een goed systeem bedacht.
Maar eerst, voor de mensen die niet weten wat lockerz is:
Lockerz.com is een Amerikaanse site waar op je punten spaart door in te loggen, dailies in te vullen en filmpjes te kijken. Die punten kun je bij de Redemption inruilen, maar de redemption is maar een keer per maand en niemand weet wanneer. Het kost geen geld! Echt waar, want je hoeft geen rekeningnummer ofzo in te vullen. Heel af en toe moet je voor verzendkosten betalen maar dat is eigenlijk ook niet vaak! Je kan er prijzen als nintendo wii’s, iPods en zelfs laptops krijgen!
Je kan je alleen aanmelden als je een uitnodiging hebt.
Als je punten wil moet je:

1. Inloggen. Klik daarna beneden-links op de Z
  2. Dailies invullen. Klik daarvoor beneden-rechts op het vinkje.
  3. Filmpjes bekijken. Klik daarvoor bovenin op het playtekentje. Er zijn verschillende filmpjes!
    Voor alles krijg je 2 punten.
    Om alles wat sneller te maken, heb je de z-listing. Als je 20 mensen hebt uitgenodigd en die hebben ook geaccepteerd krijg je voor alles wat je doet 4 z-points in plaats van 4. Daar is dit topic dus voor!
    Wij willen graag z-lister worden, jij wil graag op lockerz, en daarom heb ik dit dus bedacht.
    Als je graag een uitnodiging wil, stuur dan een reactie op dit topic met je e-mailadres er in. Om verwarringen te voorkomen, moet je als je een uitnodiging hebt gehad je reactie wijzigen in een - ofzo.
    Als je een uitnodiging wil sturen kan je hier gewoon een mail-adres kopieeren, maar ga geen reacties sturen met ik wil wel uitnodigingen sturen! want dat heeft toch geen zin.
    Voor vragen kan je altijd een reactie sturen ; )
    Succes!

Ik snap er niks van, maar het klinkt ontzettend lame.

Kreeg als hoofdpijn bij de eerste regel die ik las xD ,
Sorry… maar klinkt inderdaad ontzettend lame.

-

nou ik had pas na een dag nog dingen er staan hoor

wel beetje raar dat op het andere topic iedereen wel lid wil worden en sommige ook stom vinden dat je geen uitnodigingen mag sturen van haar
en dan vinden jullie t hier opeens lame