Lockerz prijzen ;D

:cowboy_hat_face:

Ik heb 394 punten en nog geen prijs!

Ik heb nu 246 PTZ!
En vandaag schiet het lekker op als je 4 punten per filmpje krijgt :slightly_smiling_face:

Ik heb er pas 98 ;p Maar prijzen worden ook steeds duurder zag ik *-)

538 punten binnen een week^_^
alleen nu al die filmpjes al gezien, dus gaat het langzamer…:stuck_out_tongue:
ben aan het sparen voor zo’n kleine mp3 speler van 800 punten (ik weet de naam niet meer precies…) want de ipod duurt wel lang.

weet iemand hoeveel punten je ongeveer moet hebben voor en prijs?
en waar kun je die prijzen zien enz?
want ik heb nu 2 punten…
en snap er nog niet zoveel van :blush:

http://www.lockerz.com/redeem

1154 in 3 dagen :slightly_smiling_face:

1226 ; geen prys :grin:

Upje ^^

je moet die prijs wel kopen he, dus niet denken van: ‘ooh, ik heb nu 1122 punten. waar blijft mijn prijs?’ nee, slimmerds op een bepaalde dag (meestal de 15e van de maand heb ik gehoord) word er op een onmogelijk tijdstip alles bijgevuld. dan moet je heeeel snel aanklikken wat je wilt en dan je gegevens enzo invullen. :ok_woman:

noooh motherfuckers , die prijzen zijn echt enorm gestegen ! eerst was die normale ipod die in alle kleurtjes maar 425 punten en nu wel meer dan 1000 ! :rage:

dàt weet iedereen hoor :wink:

Tja :wink:

Ik heb nu 74 punten :stuck_out_tongue: Ik vind die filmpjes die ze hebben niks :stuck_out_tongue: Maarja, gewoon doorsparen… Ik wil een Rayban! :grinning:

Ik heb nu 586 punten mijn broer heeft al iets in de 1000 hij is vip ik wil dat ook maar heb nog maar 10 vrienden en moet er nog 10. :S

Ik heb er nu 1654 :grinning:

ik snap geen piep van dit, ik krijg bij alles maar 2 ptz, ik heb er nu nog maar 10

Je moet 20 mensen uitnodigen via msn ;
dan verdubbelen je punten ;
door punten te verdienen moet je
filmpjes bekijken, inloggen, mensen uitnodigen of dalies beantwoorden.

ja, ik log in en dan krijg iker 2, dailies krijg ik er 2 en fimpjes ook 2