Lockerz.com uitnodiging

Halloo

Als je een uitndogiging wil voor lockerz.com, kan je dat hier vragen : )

Als je niet weet wat lockerz is:
Het is een site waarbij je punten kan behalen door bijv. filmpjes te kijken, in te loggen, en de dailies vraag te beantwoorden. Die punten kan je daarna inruilen voor prijzen, helemaal gratis. Dit kan alleen maar een keer in de maand: op de redemption. Je moet dan wel snel zijn, want op=op! Het kost echt niets, want je hoeft alleen je adres op te geven (zodat de prijzen toegestuurd kunnen worden) maar je hoeft niet je rekeningnummer op te geven! Heel af en toe moet je verzendkosten betalen, maar dat is dan ook echt maar af en toe! Je krijgt ook geen vervelende mailtjes ofzo. Je kan je alleen aanmelden als je een uitnodiging hebt gekregen via mail, dus als je een uitnodiging wil moet je mij even een berichtje sturen met je e-mailadres.
Als je bent aangemeld kan je ook zelf mensen uitnodigen, en als er 20 mensen hebben geaccepteerd word je Z-lister, dat betekent dat je voor alles dubbele punten krijgt!
Als je niet gelooft dat het echt is, google is your friend ; )

Kusss

Reclame?

Nee, ik wil graag Z-lister worden

reclameeeeeee.

Reclame.

Slotje?

er was hier al eerder een topic over maar daar wou de topic starter niet dat andere mensen dan alleen zij een uitnodiging zou sturen
daarom heb ik er dus zelf een geopend
maar bij haar was t geen reclame?
ik wil gewoon z-lister worden zodat ik eerder mijn prijzen kan krijgen
serieus wat een gezeik zeg

upje… zelfs als je daar problemen mee hebt.

up
ja sorry hoor maar anders word dit topic vergeten
en ik wil z-lister worden

ach schei uit je met je z-lister

als je t niet leuk vind zeg dan niks