Lock voor whatsapp

Weet iemand een lock voor whatsapp? Dat je eerst een wachtwoord moet unvoeren voordat je op whatsapp kan? En voor IPHONE??:wink:

Weet iemand een lock voor whatsapp? Dat je eerst een wachtwoord moet unvoeren voordat je op whatsapp kan? En voor IPHONE??:wink:
Nee

Daar is een tweak voor, maar dan zou je hem moeten jailbreaken.

Je hebt wel zoiets voor als je dronken bent volgens mij…

Ja? Welke is dat dan? :slightly_smiling_face:

Weet ik niet precies, maar ga even zoeken of ik het kan vinden. Het is dan alleen wel zo dat je voor een paar uur lang niet meer op je whatsapp kan kijken. Je kan dan niks terugsturen. Weet niet of je wel je berichten kan lezen.

Je hebt wel apps waarmee je andere apps kan locken, maar ik zou echt niet weten welke apps dat zijn

locker ofzooo x

Ja, de app Applock.

Die had ik nodig toen ik een maand of twee geleden m’n ex dronken ging Appen xd

Met een locker app kan je op andere apps (waaronder dus ook Whatsapp) een wachtwoord zetten. Maar iedereen kan die app gewoon verwijderen en dan kun je weer gewoon op whatsapp. Dus beter stel je gewoon een wachtwoord in op je telefoon dan kan niemand iets (:

Trouwens, voor iPhone kun je wel instellen dat je je Apple ID wachtwoord in moet vullen om apps te verwijderen, dacht ik. Dan werkt het dus wel.

Maar waaaarom staat dit hier?

Handig! Zoiets moet ik ook. Het boeit me niet als mensen m’n foto’s willen kijken ofzo maar op Whatsapp staan gewoon privé gesprekken. En er bestaat inderdaad iets voor als je dronken bent. Ik stuur in een dronkenbui ook heel vaak Whatsappjes waar ik later érge spijt van heb, haha.