locatie voor shoot zondag!

hee meiden!

ik zat te twijfelen of ik dit niet bij onzin moest zetten, maar als het niet goed staat mag het altijd verplaatst worden. :slightly_smiling_face:

het zit zo, ik heb zondag een shoot, alleen ik heb nog niet echt een locatie. ik heb laatst contact op genomen met een ‘amateur’ fotograaf, hij komt uit Nijkerk. dat ligt in Gelderland, en ik woon in Noord-Brabant, dicht bij Eindhoven.

heeft er iemand een idee of er tussen die twee steden in ergens een goede plaats is om foto’s te maken, bijvoorbeeld een oud gebouw ofzo waar je zo bij mag. (niet dat je intree hoeft te betalen om naar een bepaalde plek te mogen bedoel ik dan.) of een andere, bijzondere, plek?

want ik heb de laatste tijd al een paar shoots gehad, en ik snap wel dat mijn ouders niet elke keer zo ver willen rijden.

suggesties zijn van harte welkom!

x

Ik vind zelf dingen met de natuur heel mooi, dus ik maak (als ik foto’s maak) ze meestal in grote bossen, bij de veluwe ergens bijv, etc. Maar een oud gebouw zou ik echt niet weten, ds beschouw dit maar als een up. :slightly_smiling_face:

Geen idee ;s
Up voor jou

Natuur inderdaad :slightly_smiling_face:

Ga je alleen? Ken je die man? Is hij te vertrouwen?
sorry maar dat moet ik even weten, ik wil niet dat je in de verkeerde handen terecht komt

nijkerk uhm…
in harderwijk is strand :slightly_smiling_face:
(horst)
en een boulevart (dicht bij de binnen stad)

Ja… hoe zit het met die amateur fotograaf? Ken je hem en gaat er iemand met me je mee?

Ik zou ergens bij het water fotograferen, dat vind ik mooi. Ben verder niet bekend met de omgeving, sorry.

bedankt voor de reacties!

mijn vader/moeder gaat iid mee, ik mag ook zeker niet alleen. :slightly_smiling_face:

ik vind de natuur ook altijd wel mooi, maar ik (ik weet niet hoe het met hem zit) heb wel weer zin in wat anders… gewoon een aparte plek zegmaar.

@Slagroomwolk, ik heb geen idee wat voor omgeving daar is, maar als het een drukke plaats is vind ik dat wel een beetje storend.

@requin, bij het water is idd mooi, maar het is wel fijn als het mooi weer is…

hij heeft me nu in een mail gevraagd of ik naar utrecht kan komen, maar daar moet ik het dan maar met mn ouders over hebben…

iig heel erg bedankt voor jullie reacties. (:

weet die man ook dat je ouders mee gaan, dat hij niet in een keer afhaken ofzo?
en nijkerk is wel mooi ja, of Arnhem, Apeldoorn, Deventer, Nijmegen etc.

Misschien ergens in een parkje?

hij weet dat er iemand meekomt, dus dat zit wel goed denk ik. :slightly_smiling_face:
ik heb gezegd dat ik naar utrecht kan komen, dus hopelijk vinden we daar een mooi plekje!

ik denk dat hier dan wel een slotje op kan…

bedankt !