Loads of summer love.

Jade gaat samen met haar ouders en zusje op vakantie. Niet naar een resort of hotel maar naar een camping in Italie.
Onderweg heeft ze gefantaseerd over hoe vrezelijk het daar zou zijn maar dat veel hartstikke mee. Ze word lid van een grote vriendengroep waaronder Kevin, een super knappe jongen in zat. Al snel komt ze erachter dat Kevin meer dan een leuke jongen is. Maar is het wederzijds?
Jade maakt veel vrienden, maakt elke dag plezier en gaat veel uit.
Wat haar kleine zusje, Melissa erg jammer vind. Zij had gehoopt op veel plezier met haar zus. Krijgt Jade het voor elkaar om een top vakantie te hebben en dat haar zusje een beetje vrolijk word. Je leest het, hier:

‘‘We zijn er bijna, nog een uurtje!’’ Riep mijn vader terwijl ik verveeld op de achterbank zat. Eindelijk, na uren lang in de auto te hebben gezeten waren we bijna aangekomen. Papa, mama, mijn zusje en ik zouden gezellig naar een camping in Italië gaan. Nou, wat je gezellig noemt. Ik zat altijd in een hotel of resort ondanks dat we niet zo rijk zijn. Maar nu wilde mijn vader het rustig aan doen. Hij wilde gezellig met zijn 4e twee á drie weken naar de camping gaan.

Mijn zusje trok aan mijn shirtje. ‘‘Jady, we zijn er bijna!’’ Jady was mijn koosnaampje. Eigenlijk heten ik Jade. Mijn kleine zusje van 8 jaar oud zat naast me. Ze is lief hoor, echt, maar ik ga graag mijn eigen weg. Waarschijnlijk denk ze dat ik de hele vakantie met haar ga spelen. Misschien kan ik ook niet anders hoor, op die rot camping. Er zitten vast allemaal oude wijfen die niets anders doen dan klagen over dat we te veel bommetjes doen in het veel te kleine zwembad.
We reden het pad op. Camping de banaan las ik op een bordje. Wie noemt zijn camping nou Camping de banaan!? Wat een achterlijke naam zeg, ik zag het nu al niet meer zitten.

Nummer 42,43… Aaa, nummer 44, Onze caravan. Zij mijn moeder. Ik stapte naar binnen. We hadden de caravan gehuurd en ik had hem dus nog nooit gezien. Het was krap maar wel grappig. Gelukkig sliep ik in een tentje naast de camping. Zonder mijn ouders en zusje. Perfect.
‘‘Een douche!’’ Zei mijn moeder. ‘‘Wat een luxe!’’ Ik liep door terwijl mijn moeder en zusje de douche nog even bewonderde. Gelukkig, kastruimte! Ik hoefde niet al mijn kleding in die tent te laten slingeren, Gelukkig was er een fatsoenlijke ruimte om mijn kleding in te bewaren.
‘‘Jady, boven hangmat ik heb!’’ Zoals altijd draaide melissa haar woorden om maar ik wist wel wat ze bedoelde. Naast het bed/bankje van mijn ouders hing een groenblauwe hangmat. Melissa ging er enthousiast in liggen en schommelde zo hoog dat ze er bijna uit viel. ‘‘Doe je wel voorzichtig melissie?’’ Zij ik terwijl ik haar knuffelde. ‘‘Ik vind het hier leuk!’’ Zij ze. Ik glimlachte terwijl ik mijn kleding in de kast hing.

Verder / Stoppen?

Ik ga wel gwn door;

Ik draaide me om en keek in de ogen van een niet onknappe jongen, of zeg maar gerust; Een super knappe jongen! ‘‘Hai, ik ben Kevin.’’ ‘‘Ik heb nummer 41 en ik hoorde Nederlands gepraat hiervandaan dus ik dacht, laat ik maar even kennis gaan maken.’’ ‘‘Hai, ik ben Jade’’ ‘‘Leuk je te ontmoeten.’’ ‘‘Het zelfde, zo te zien zijn jullie hier net.’’ ‘’ Zei hij. ‘‘Dat klopt, hoelang ben jij er dan al?’’ Vroeg ik. ‘‘Drie dagen. Zal ik je helpen met de haringen?’’ Vroeg hij. ‘‘Graag." Hij stopte de haringen in de grond en ik probeerde het zelfde maar de grond was nogal hard. Na veel gepieker sloeg ik ze met de achterkant van mijn haarborstel in de grond. Dat leek goed de lukken totdat ik bij de derde haring een gat in mijn haarborstel sloeg. ‘‘Kut!’’ Riep ik. ‘‘What’s wrong?’’ Vroeg Kevin. ‘‘Haha, je gaat de haringen er toch niet met je haarborstel in slaan?’’ "Je eeste keer zeker?’’ Lachte hij. ‘‘Haha, inderdaad.’’ ‘‘Ik ben niet zo handig met dit soort dingen.’’ ‘‘Dat begrijp ik.’’ Zij Kevin terwijl hij de rest van de haringen erin sloeg. ‘‘Mooi tentje zeg, zal ik je de rest van de camping laten zien?’’ ‘‘Ja, leuk, als je wilt.’’ Antwoordde ik. ‘‘Natuurlijk, maar ik zal wel eerst even je bikini aantrekken, voor het geval dat we nog gaan zwemmen.’’ Kevin ging op het gras zitten terwijl ik me ging omkleden in de caravan.

‘‘Wat ga je allemaal doen, schat?’’ Vroeg mijn moeder. ‘‘Een jongen gaat me de camping laten zien en daarna ga ik zwemmen.’’ ‘‘Leuk hoor, geen gekke dingen doen met hem hé!’’ Zij ze lacherig. Ik keek haar boos aan. Ik word puber, waarom snapt ze dat nou niet? Nou ja, ik was niet van plan om met hem te gan of zo. ‘‘Mag mee zwemmen ik?’’ Zij Melissa.
‘‘Nee sorry, ik ga later wel met jou, oké?’’ Een beetje beteuterd zakte ze weer in haar hangmat. Ik trok mijn bikini aan met daar overheen een jurkje. Ik liep naar buiten. ‘‘Gelukt?’’ Vroeg Kevin. ‘‘Ja, waar breng je me allemaal heen?’’ Vroeg ik terwijl we over de camping liepen. ‘‘Hier is de beachvollybalbaan. Ik weet niet of je sportief bent…’’ ‘‘Niet in vollyballen, jij?’’ ‘‘Ach, zo af en toe, wat voor sport doe je dan?’’ ‘‘Ik loop hard.’’ Zei ik. ‘‘Zeker om af te vallen?’’ Ik kleurde rood want hij had gelijk. Niet om extreem af te vallen hoor maar ik wilde mijn gewicht wel een beetje bijhouden. ‘‘Ik snap het hoor, ik heb twee oudere zussen.’’ ‘‘Maar waarom zou je afvallen, je bent hartstikke slank.’’ En hij gaf een klapje op mijn buik. Daarnaast is trouwens ook nog een sporthalletje, voor als je echt extreem bezig bent. Kevin liet me alles zien. De camping was toch zo saai nog niet. Sterker nog, het was een best luxe camping. ‘‘Kom op, we gaan zwemmen!’’ Zei Kevin. Ik lachte en trok mijn jurkje uit. Hij fluiten. Ook hij trok zijn shirt uit en daar was hij, een super mooi sixpack buikje. Ik ging met een teen in het water. Echt koud was het niet maar ik overdreef een beetje. “Daar ga ik niet in, het is super koud!”’ Zij ik lacherig. ‘‘Kom op, anders duw ik je erin!’’ Zij hij. ‘‘Dat durf je niet!’’ ‘‘Oh nee?!’’ Hij tilde me op terwijl ik over zijn schouder hing en samen sprongen we in het water. Ik slaakte een gilletje en daarna een lach. Het was erg gezellig.

ga maar verder :wink:

Je typt steeds zij in plaats van zei en als iemand iets gezegt heeft begin je het niet zeggende stukje met een hoofdletter, dat hoeft niet.
bijv: “Daar ga ik niet in, het is super koud!”’ Zij ik lacherig. ‘‘Kom op, anders duw ik je erin!’’ Zij hij.

wordt dus: “Daar ga ik niet in, het is super koud!” zei ik lacherig. “Kom op, anders duw ik je erin!” zei hij.

Dat zei ik, vroeg ik, zei hij etc. hoeft er niet steeds bij. Je ziet het meestal wel aan de leestekens hoe het bedoelt is. Het leest best vervelend vandaar dat ik het zeg. Maar opzich is het verhaal wel leuk, dus ik ben eens benieuwd wat je ervan gaat maken.

Lachend liep ik de caravan binnen. ‘‘Was het gezellig, meid?’’ Vroeg mijn vader. "Ja, het was leuk. We hebben gezwommen enzo.’’ ‘‘Vanavond ga ik uit.’’ ‘‘Zo zo, waar ga je uit?’’ Vroeg mijn moeder. ‘‘Verder op zit een discogeval, erg gezellig.’’ ‘‘Met wie ga je dan?’’ ‘‘Met Kevin en een stel meiden.’’ Zij ik terwijl ik naar mijn zusje liep. ‘‘Als je maar optijd thuis komt, zal ik je komen halen om een uur of 11?’’ Vroeg mijn moeder. ‘‘Mam, ik ben 15!’’ ‘‘Ik kom zelf thuis om een uur of 2.’’ ‘‘Een uur of twee!’’ Zij mijn vader. ‘‘Pap, het is vakantie!’’ ‘‘We hebben het er nog wel over.’’ Zij hij. Ik kieltelde mijn zusje en tilde haar op. Kom Mel, we gaan eten. Papa had wat vleesjes op de bbq gegooit dus we zaten gezellig op klapstoeltjes buiten. Zo slecht was deze camping niet. Leuke jogens, lekker zwembad, eigen tent… Wat wil je nog meer?

‘‘Mam, ik ga zo, ik moet me nog even omkleden en zo, mag ik gaan?’’ ‘‘Natuurlijk schat.’’ Antwoordde ze. Ik stond op, gaf mijn zusje een aai over haar hoofdje en liep naar mijn kast. Best moeilijk. Wat moest je aan naar een disco… Opeens hoorde ik mijn ouderwedse chrazy frog ringtone. ‘‘Met Jade.’’ ‘‘Ewa, chikie, Kevin hier.’’ Ik had mijn nummer aan hem gegeven, en duideijk wilde hij een praatje met me maken. ‘‘Hee schat.’’ Daar schrok ik van. Ik vond hem best leuk en nu noemde ik hem schat! Dat ging me iets te snel. Maar het leek alsof hij het niet hoorde. ‘‘Om 8 uur pik ik je op, je mag achterop de vespa die ik hier heb gehuurd.’’ ‘‘Gaaf!, ik wist niet dat je al 16 was.’’ ‘‘Zal ik naar jou toe komen, als mijn moeder het ziet word ze gek. Ik heb nogal een bezorgde moeder.’’ ‘‘Haha, is goed hoor, wil het allemaal lukken?’’ Vroeg hij.
''Jahoor, ik ben me aan het omkleden en opmaken en zo. ‘‘Oke, nou dan houd ik je niet langer meer op, bye!’’ ‘‘Doei’’ Ik kreeg vlinders. Hij is leuk. Misschien meer dan leuk. Maar goed dat ging me iets te snel voor die paar uur dat ik hem ken. Misschien gaat het wel weer over.
Ik haalde een uber kort broekje uit de kast met een leuk topje die net iets te laag uitgesneden was. Ik trok mijn jurkje en bikini uit en trok mijn zwarte beha aan. Stond die wel onder dat shirtje? Gelukkig, hij scheen niet door. ‘‘Jady, waarom jij weg gaat?’’ Dat was weer een perfect moment want ik had nogal haast en stond in mijn string. ‘‘Ik ga uit met een jongen.’’ ‘‘Vind je hem leuk?’’ Vroeg ze. ‘‘Nee joh, gekkie.’’ ‘‘Morgen ga ik met je zwemmen, beloofd!’’ Met een blij gezicht liep ze weer naar buiten. Ondertussen maakte ik me op. Niet too much want daar houden jongens niet van. Stop, wat ben ik aan het doen? Ik moet niet zo snel verliefd worden. Kevin is geweldig maar ik ken hem pas een dag. Het is gewoon een vakantieVRIEND. Geen liefde. Dus wat maakt het uit wat hij van mijn makeup vind? Ik poederde mijn gezicht, en deed wat oogschaduw, eyeliner, mascara en lipgloss op. Ik bekeek mezelf in de spiegel. Ik zag er best goed uit. Gelukkig zat mijn haar meteen goed.
Ik trok mijn hakken aan. Ze waren ietsjes aan de hoge kant maar ze waren mooi. Ik zag er leuk uit met een vleugje sexy hier en daar.
Mijn moeder liep de caravan binnen. ‘‘Mooie meid hoor!’’ Zij ze. ‘‘Maar die hakken, dat is helemaal niet goed voor je voeten!’’ ‘‘Het is maar voor een avondje mam, maar ik moet nu gaan.’’ Zij ik geirriteerd. Ik gaf haar een kus en liep weg.

Op mijn killer heels liep ik naar de caravan van Kevin. Gelukkig stond hij me al op te wachten. ‘‘Wauw, schoonheid!’’ Zij hij terwijl ik een rondje moest draaien. Hij lachte. Ik sprong achterop zijn scooter. Gelukkig had ik geen helm nodig dan was mijn haar meteen verpest. Hij gaf gas en daar gingen we dan. Achterop bij een super lekkerding.

Oh ja bedankt voor de tip, ik ga er op letten ookal zie ik dat ik het hierboven weer heb gedaan.
In mijn volgende stuk ga ik er op letten, sorry <33

Camping die DE BANAAN heet in Italië? xd.
Lijkt me beeetje sterk maargoed.

ik stapte af. ‘‘Hier is het.’’ Tegenover ons stond een leuk jongerengebeuren.
‘‘Krijg je hier alcohol mee onder de 16?’’’ Vroeg ik. ‘‘Ja zeker, na 12e worden de barmannen dronken en denken ze daar echt niet meer over na.’’ Ik lachte. Gearmd met kevin liep ik naar binnen. ‘‘Hai, Kev!’’ Zei een jongen van ongeveer mijn leeftijd. Hij was best knap. ‘‘Ha die Tom’’ ‘‘Dit is Tom, een vriend van mij. Hij logeerd op een camping hiernaast.’’ Ik stak mijn hand uit. "Hallo, ik ben Jade’’. ‘‘Goed opgevoed, meis.’’ Zei hij.
Kevin stelde me ook aan een meisje voor. Wauw, ze was heel knap. Lange benen, glanzend haar. Wow. ‘‘Dit is Kelly.’’ ‘‘Hai, ik ben Jade.’’ Zei ik. Ze werpte me een arrogante blik toe. ‘‘Ga maar even zitten’’ Kevin wees een plek naast Kelly aan. ‘‘Dan haal ik iets te drinken.’’ ‘‘Breezertje, Jade?’’ ‘‘Ja graag.’’ En daar zat ik dan. Naast mij zat Kelly die af en toe mijn kant op keek. ‘‘Luister Jade, Kevin is van mij.’’ ‘‘Nou, dat weet hij zelf nog niet maar let maar op.’’ ‘‘Je blijft van hem af, maar hij valt toch niet op je, met je dikke reet.’’ Ik kneep mijn ogen half dicht. '‘Wie zegt dat ik hem leuk vind, en trouwens, ik doe wat ik wil.’'Ik liep naar Kevin. ‘‘Kan je het een beetje vinden met Kelly?’’ Ik mompelde wat en nam het drankje aan. Er kwam een super goed liedje van Pink langs. Ik zette mijn drankje opzij en showde mijn skills. Gelukkig kon ik dansen. En of. Kevin en ik danste uren lang, non stop. Het was super.

Moe van het dansen nam ik de laatste slok van mijn Breezer. Ik praatte wat met Tom wat me een aardige jongen leek. Wel merkte ik dat toen ik met hem aan het praten was zijn ogen steeds naar mijn borsten gleden. Ik draaide me maar snel om en liep naar Kevin. Toen kwam er weer een goed liedje. Kevin ging achter me staan en toen hebben we geschuurt. Natuurlijk onder toezicht van Kelly, maar het kon haar duidelijk niets schelen. Mij ook niet want het was een leuke avond. Kevin pakte me bij mijn heupen en we dansten drie nummers af. En toen kam er een zwijmel liedje. Ik keek zwoel in de ogen van Kevin. Wauw, ik begon hem nu wel heel leuk te vinden. Maar in één dag? Is dat niet wat snel? Mijn gedachtes veranderde al snel. Kevin legde zijn handen op mijn billen en ik sloeg mijn handen om zijn nek. We keken in elkaars ogen. We schuivelde. We konden niet stoppen met aan elkaar te zitten. Dus nam Kevin me mee naar buiten. Ik wilde hem zoenen, ik wilde hem aanraken. Ik wilde alles maar zo in het openbaar, waar zijn vrienden bij zijn? Hand in hand liepen we naar een bankje voor de disco. Ik zag Kelly door het raam kijken maar het maakte me niets uit. Ik keek in zijn ogen en glimlachte. ‘‘Je bent heel mooi, Jade.’’ Zei hij. Ik draaide mijn hoofd en voelde zijn achte lippen op de mijne. Na zeker 10 minuten zachte kusjes stapte hij over op een tongzoen. Het was geweldig. Ik voelde overal kriebels. Het was geweldig! Ik wilde meer. En nee geen sex, maar ik wilde meer. Meer aanraken, meer klef. Maar dat kon niet. Niet waar iedereen ons kon zien.
We konden niet van elkaar afblijven maar besloten toch maar om naar de camping te gaan. Het was ook al lang tijd om thuis te komen.
Maar gingen we wel naar huis? Nee, Kevin nam me mee naar een super romantische plek.

Eenmaal op de camping aangekomen liepen we naar het meer. We gingen zitten op de rotsen en zoende. Uren gingen voorbij, het enige waar ik nog aan kon denken was Kevin. En of ik wat voor hem voelde. Het kan dus toch, in één dag en avond zo verliefd! Ondertussen was het al 2 uur en moest ik naar huis maar k ging niet. Absoluut niet. We zoende en zoende. Hij zat een beetje aan mijn billen en kneep er zo af en toe zachtjes in. Ik voelde dat hij de lijntjes van mijn string voelde. Of dat een +punt zou zijn weet ik niet, misschien vind hij het sexy maar misschien vind hij het maar rare dingen. Het maakte niets uit want we zoende en zoende. Ik voelde zijn handen naar mijn borsten glijden. ‘‘Daar zijn jullie, ik heb jullie overal gezocht!’’ Hoorde ik opeens achter me. Kut, het was Kelly. ‘‘Kel, waarom ben je niet met je vriendinnen?’’ ‘‘Omdat ik bij jou wilde zijn gekkerd, en ze gaf Kevin een knuffel’’ Kevin gebaarde stiekum dat ze niet helemaal spoorde, waardoor ik natuurlijk heel hard moest lachen. ‘‘Wat is er zo grappig?’’ Zij kelly geirriteerd terwijl ze één wenkbrouw optrok. ‘‘Niets, gewoon erg jammer dat je zo graag bij hem wil zijn want hij is nu gezellig bij mij, hé Kev.’’ Ik knipoogte naar hem. Ik stond op en trok Kevin omhoog. Ik sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem een tongzoen. Net goed voor die jaloerse bitch. Ik deed mijn ogen open en zag dat Kelly hatelijk, vol woede en met tranen in haar ogen naar ons keek. Best zielig eigenlijk, maar ja, als ze niet zo bitchie had gedaan had ik er best op gelet. Ze liep weg. Mijn mobiel ging. ‘‘Fuck, dat is mijn moeder ik moet al lang thuis zijn!’’ Zij ik. ‘‘Moet ik opnemen?’’ ‘‘Wacht ik heb een idee, je zegt me nu gedag en onder het bellen loop je naar de tent en je zegt dat je al in je tent ligt, verzin maar wat!’’ Zegt hij. Ik gaf hem snel een kus op zijn mond en nam mijn tefoon lopend op. ‘‘Met Jade.’’ Zei ik. ‘‘Met mama, waarom ben je nou nog niet thuis!’’ Zei ze boos. ‘‘Mam, ik lig al lang in mijn tent!’’ Fluisterde ik. ‘‘Oh echt? wat dom van me, je hebt je helemaal niet gemeld!’’ ‘‘Ik kom wel even naar je toe.’’ ‘‘Nee wacht, ik ben me aan het omkleden kom dan over 5 minuten.’’ ‘‘Oke schat’’ En ze hing op. Ik rende met mijn killer heels in mijn hand naar mijn tent en ritste hem geluidsloos open. In mijn beha en string ging ik in mijn bed liggen. Net optijd want daar kwam mijn moeder aan. ‘‘Sorry schatje, maar ik dacht dat je daar nog was, het is al 3 uur!’’ Zei ze. "Don’t worrie, ik wilde Melissa niet wakker maken dus ik dacht het zit wel goed.’’ ‘‘Goedzo, je word al echt volwassen.’’ ‘‘Je ruikt wel naar drank, je hebt toch niet gedronken hé?’’ Vroeg ze bezorgd. ‘‘Nee joh, gekkie, ik drink toch niet!’’ ‘‘Maar de mensen daar wel dus het kan best zo zijn dat het daardoor komt.’’ ‘‘Oke, nou weltrusten schatje.’’ ‘‘Weltrusten.’’

Onder de dekens stuurde ik Kevin een smsje. Yes, het is gelukt. Had ik je nu maar bij me! Jammer dat Kelly het moment verpesten. Volgensmy is ze hartstikke jaloers! xxxxJade Meteen kreeg ik een smsje terug. Ik hoopte natuurlijk dat het van Kevin was. En jahoor, het smsje was van Kevin. Goedzo schat! Ja, ze probeerd me al drie dagen te versieren maar ik vind haar helemaal niet leuk. In verglijking tot jou lijkt zij op een zeekoe en jij op een prinses. Ik wil je zo graag bij me hebben, morgen dan maar weer. Weltrusten. xxxxKev.

je moet goed op je spelling letten ;p
Niet om zeikerig te doen, ik vergeet ook wel is wat,
& ik vind het aan de ene kant niet leuk geschreven, maar aan de andere kant weer well.

Haha leuk!:stuck_out_tongue: verder!

Ik wreef in mijn ogen en keek om mijn mobiel. Half 1, jezus was heb ik geslapen zeg. Ik gooide het deken van me af. Shit, ik lag in mijn ondergoed. Ik had hier geen kleding bij me want die had mama meegenomen naar de caravan. Ik ritste de tent open en probeerde zo sneeky mogelijk naar de caravan te sluipen maar dat was mislukt. ‘‘Sexy hoor.’’ Hoorde ik een stem. Het was Kevin, hij zat op het gras. "Fuck, ik had geen pyjama aan in die tent, dat was te opvallend.’’ Zei ik. Haha, ik vind het wel sexy hoor. Zei hij. Ik werd natuurlijk zo rood als een biet. ''Je ouders zijn weg, ze zijn naar het strand of zo. ‘‘Ik moest zeggen dat er een briefje op de tafel in de caravan lag.’’ Kom maar even mee naar binnen, zei ik. Ik liep naar de caravan terwijl ik mijn handen voor mijn billen liep. ik schaamde me dood, zo in mijn beha en string terwijl Kevin achter me liep. Ik sloeg mijn armen om hem heen en zoenden hem. Niet uitgebreid want dat is best schamend zo in je onder goed. Ik zag Kevin goedkeurend naar mijn lichaam kijken. Ik kleedde me aan en maakte me vlug op. Ik ging even aan tafel zitten met Kevin tegenover me. ‘‘Sorry hoor, zo in mijn ondergoed, kan echt niet.’’ ‘‘Ik schaam me dood!’’ Zei ik.
Hij begon te lachen. ‘‘Maakt me geen drol uit, sterker nog ik vind het wel sexy.’’ We lachte en zoende. ‘‘Wel chill dat je een eigen tent hebt, kan ik nog eens op bezoek komen.’’ ‘‘Haha, hoe wil je dat gaan flikken?’’ Vroeg ik. ‘‘Ach, dat zien we vanavond wel weer, vind je dat goed?’’ Ik wilde schreeuwen, JAJAJAJAJA! maar dat deed ik niet, ik zei; ‘‘Perfect.’’

De rest van de dag deden we niet zo veel. Zwemmen en zoenen. Weer gingen we naar de rotsen en viel ik in zijn armen in slaap. Allebei waren we erg moe van het uitgaan, zoenen en het wakker liggen van het aan elkaar denken. We waren verliefd, echt heel verliefd.
Wat twee dagen wel niet met je kunnen doen.

Die avond at ik samen met mijn ouders en zusje in een restaurantje in Rome. ‘‘Én, hoe bevalt deze vakantie jullie?’’ Vroeg papa. ‘‘Het is jeuk!’’ Zij Melissa. ‘‘Je bedoelt leuk.’’ verbeterde mama haar. ‘‘Vertel eens, wat heb je gisteravond allemaal uitgespookt?’’ Vroeg papa. ''Ik ben naar een disco geweest hier een eindje verderop en daar heb ik wat nieuwe jongens en meiden leren kennen. ‘‘Oke, klinkt goed.’’ ‘‘En die Kevin, hoe zit het met hem?’’ Vroeg mama. ‘‘Het is een aardige jongen maar meer niet. Hij is heel aardig en stelt me aan iedereen voor en zo.’’ Antwoordde ik lichtelijk geirriteerd. ‘‘Oke, nou dat is mooi.’’ ‘‘Wat ga je vanavond doen?’’ Vroeg mama. ‘‘Niet zo veel, ik denk dat ik weer met dat groepje iets ga doen.’’ ‘‘Oke, maar ik wil wel dat je meer aandacht aan je zusje besteed.’’ Zei ze. ‘‘Natuurlijk, ik wil ook wel met haar gaan zwemmen, maar jullie waren vandaag op het strand.’’ Zei ik. ‘‘Dat klopt Jade, daar heb je gelijk in.’’ ‘‘Zal ik na het eten met je naar de kinderdisco gaan?’’ Vroeg ik aan Melissa. ‘‘Ja!’’ Riep ze." ‘‘Mogen we dan nu gaan, we hebben alles op en het begint zo.’’ Vroeg ik. Gelukkig we mochten weg.
Toen we bij de camping aankwamen vertelde ik mijn zusje over Kevin. ‘‘Hij gaat met je mee naar de disco, vind je dat goed?’’ ‘‘Ja, jij hem leuk vind?’’ Vroeg ze. ‘‘Ja, maar niets tegen papa en mama zeggen hé?’’ ‘‘Ons geheimpjé.’’ Zei ik en Melissa deed haar mond op slot met een denkbeeldige sleutel. Ik klopte aan bij de caravan van Kevin. Ik gaf hem een zoen en met zijn drieen liepen we naar de kinderdisco waar we met zijn allen op k3 dansten. Haha, het was best gezellig en Melissa had de tijd van haar leven. En thx god ze had vriendinnetjes gemaakt.

Sorry, ik ben pas 13 en dislecties :frowning_face:

haha, maakt niet uit hoor.
Ik zeg al ik vergeet ook wel is wat & jij bent dan ook nog is dislecties, maar probeer er wel op te letten, is ook goed voor je dislectie. ;p
maar, ik vind je schrijf stijl al wat beter worden naaar wat stukjes,

dankjewel <33

‘‘Mam, ik ga slapen.’’ Zei ik tegen mijn moeder. ‘‘Oké schatje, ik kom nog wel even bij je.’’ ‘‘Nee mam, liever niet.’’ ‘‘Ik word er wakker van, ookal doe je het heel zachtjes.’’ ‘‘Oké, weltrusten.’’ Zei ze. Opgelucht liep ik naar mijn tent. Ik smste dat Kevin kon komen en nog geen tien seconde na mijn smsje stond hij naast me. Hij kwam binnen. Hij had geen pyjama aan en ik ook nog niet. Hij sloeg een arm om me heen en kuste me. We zoenden en zoenden. Ik wilde hem nooit meer los laten. Hij gleed naar beneden en zat aan mijn kond. Hij voelde een beetje in mijn broek bij mijn string. ook kropen zijn handen onder mijn shirtje en hij zat aan mijn borsten maar wel met beha aan. We zoenden en zoenden we konden niet stoppen. We praten en zoenden en uiteindelijk wilden we toch slapen. Maar ja, mijn pyjama had ik niet bij me dus dat werd weer slapen in mijn beha en string en Kevin in zijn onderbroek. We zaten nog een beetje aan elkaar en vielen toen in slaap. ’

Éénmaal 's ochtends werd ik wakker gekust door een perfecte jongen. En weer begon het hele zooitje weer opnieuw. Zoenen en aaien. Verder wilden we niet gaan maar dit was fijn. Weer voelde ik zijn zachte lippen op de mijne. Zijn tong speelde met mijn tong. Zijn handen gleden onder mijn beha door en streelde mijn borsten. Het voelde allemaal zo goed. Ik kon zo wel uren doorgaan. Maar ik hoorden een stem van mijn moeder. ‘‘Jade, ben je wakker?’’ ‘‘Ja, ik ben me aan het omkleden, ik kom er zo aan!’’ Antwoordde ik lichelijk in paniek. Geukkig liep mijn moeder terug naar de caravan. Giechelend rende Kevin naar zijn eigen caravan, in zijn onderbroek. Gelukkig had ik dit keer wel een jurkje bij me dus ik kon gewoon naar de caravan lopen. Ik kreeg een smsje;
Samen douchen? Gewoon in bikini hoor, don’t be scared. Er is een douchehok op de camping. Ik pik je over een halfuurtje op. xxxxKev.Ik kon alleen nog maar aan hem denken.
I’m excited! xxxxJade Ik trok mijn bikini aan met daaroverheen gewoon een heel simpel jurkje. Ik ging aan tafel zitten met Melissa op schoot. ‘‘Lekker geslapen?’’ Zei ze. ‘‘Ja hoor, en jij?’’ Vroeg ik. ‘‘Ook.’’ ‘‘De hangmat super cool is!’’ Ik glimlachte en smeerde een broodje. ‘‘Ik ga zo douche en dan ga ik met jou een super groot zandkasteel maken op het strand, oké? "Ja!!!’’ Antwoordde ze enthousiast terwijl ze chocoladepasta aan haar gezicht smeerde.

‘‘Hallo schoonheid!’’ Zij Kevin en hij gaf me een kus. Gelukkig zagen mijn ouders het niet. We liepen samen naar de douches. Ik had een handdoek over mijn schouder en een toilettas in mijn hand. ‘‘Zozo, wat ga jij allemaal smeren onder de douche?’’ Vroeg hij. ‘‘Ik ga scrubben en douchegellen.’’ ‘"Goedzo, dan kan ik je ruggetje wel insmeren.’’ Zei hij.
Ik lachte terwijl ik een arm om hem heen sloeg. We kwamen in een ruimte met 6 deuren. Achter elke deur was een tamelijk grote doucheruimte. Ik legde mijn toilettas en handdoek neer en wie trefte ik toen aan? Juist ja, Kelly bitch. ‘‘Hai Kel’’ Zei ik. Ze keek ons woedend aan en vroeg; ‘‘Wat gaan jullie doen?’’ ‘‘Wij gaan gezellig samen douche.’’ Zei Kevin en hij drukte een kus op mijn voorhoofd. Ze keek me zwaar arrogant aan maar het maakte me niets uit. Giechelend trok ik mijn jurkje uit en Hij zijn t-shirt.

Ik schrubte mezelf en hij scrubte mijn rug. Ik schrubte zijn rug ook en masseerde hem. Toen de douchgel. Hij mocht me van top tot teen insmeren en ik hem. Hij begon bij mijn benen. Met masseerende en heerlijke bewegingen ging hij van mijn benen naar mijn buik. ‘‘Mag je topje uit?’’ Vroeg hij blozend en zeer schattig. Ondanks dat het me iets te ver ging vond ik het goed. Hij maakte mijn bikini topje los en liet hem op de grond vallen. Kelly zag het onder de deur door en begon opslag te gillen maar dat hield al na een tijdje op. Hij smeede mijn buik helemaal in en ging daarna door naar mijn borsten. Ook die werden aardig verzorgd.
Het voelde fijn. Heel fijn. Was ik even blij met mijn C-cup. Ik smeerde hem ook helemaal in. We zoenden onder de warme stralen van de douche. We konden werkelijk niet van elkaar afblijven. Maar helaas moest ik met Melissa zandkastelen bouwen dus moesten we er een einde aan maken. Snel trok ik mijn bikinitopje weer aan en keek nog even met een geile blik naar Kevin die verlekkerd naar mijn lichaam keek. We droogde ons af en deden onze kleding weer aan.

Toen we de deur open deden keek ik recht in het gezicht van Kelly die duidelijk heel boos was. Ze had haar armen over elkaar en keek naar Kevin. Zozo, neuken met zo’n slet, hoe kan je dat doen? ‘‘Één bemoei je niet met mijn zaken, twee deze zogenaamde slet is wel mooi een stuk liever en knapper dan jij.’’ ‘‘En drie, het is mijn slet.’’ En hij gaf me een knipoog. ‘‘Hebben jullie geneukt?’’ ‘‘Nee.’’ Antwoordde ik. ‘’‘Dat is toch wel erg raar aangezien ik een bikinitopje op de grond zag vallen.’’ 'Zei ze. ‘‘Waar bemoei je je mee, en als je een bikini topje op de grond ziet liggen hoeft dat niet te betekenen dat ik het met hem heb gedaan.’’ Zei ik. ‘‘Dus hij heeft je tieten gezien?’’ Kevin gaf me een kus en zei; ‘‘Ja, so what?’’ En we liepen weg. ‘‘Die bitch.’’ Zei Kevin. ‘‘En of, maar lekt dit hele verhaaltje niet uit?’’ Vroeg ik ongerust. ''Ach, het kan me geen fuck schelen zolang ik jou maar heb. Ik gaf hem een afscheidszoen en zei hem gedag.

verder

‘‘Mam, ik ben kapot!’’ Zeg ik tegen mijn moeder terwijl ik de caravan binnenloop en aan tafel ga zitten. ‘‘Hoezo meis, was het niet leuk op het strand?’’ Vroeg ze. ‘‘Jawel maar ik moest steeds samen met Melissa door de golven rennen en dus is van dat zandkasteel niet veel gekomen.’’ ‘‘Oke, maar was het wel gezellig?’’ ‘‘Ja het was leuk alleen ik ben helemaal verbrand!’’ Ik trok mijn jurkje uit zodat mijn moeder mijn verbrande rug en schouders zag. ‘‘Oh meid, niet zo slim, heb je niet gesmeerd?’’ ‘‘Jawel maar duidelijk niet genoeg.’’ Ik liep naar mijn kledingkast en haalde er een broekje uit, een leuk topje, mijn witte string en mijn bruine beha. Ik kleedde me langzaam en voorzigtig om en smeerde me in met aftersun. ‘‘Wat ga je vanavond doen?’’ Vroeg mijn vader. ‘‘Uit, denk ik.’’ ‘‘Kevin wilt me voorstellen aan wat meiden.’’ ‘‘Oh wat leuk, wel optijd terug hé!’’ Zei hij streng. ‘‘Ja, maar ik meldt me niet hoor, dan maak ik Melissa weer wakker.’’ ‘‘Ik stuur wel een smsje als ik in mijn tent lig.’’ En ik liep naar buiten. Ik rende op mijn slippers naar Kevin toe en klopte aan bij zijn caravan. ‘‘Hé, Jade toch?’’ Er stond een man voor de deur van geschat een jaar of 40. Ik stak mijn hand uit, ‘‘Ja, dat klopt.’’ ‘‘Hallo, ik ben de vader van Kevin, Jan.’’ Zei hij. ‘‘Aangenam.’’
Ik liep naar binnen en groette Kevin. Allebij vertelde we niets over onze relatie aan onze ouders en dus liepen we niet klef naar buiten. Pas toen we bij de rotsen waren gaf ik hem een kus.

‘‘Heei liefie!’’ Hij knuffelde me en gaf me een kus op mijn mond. Ik bloosde. ‘‘Waar gaan we uit vanavond?’’ Vroeg ik. ‘‘Ik weet een super leuke tent.’’ ‘‘Iets aan de luxe kant maar laat meneertje Kevin nou net VIP kaarten hebben regeld.’’ Zei hij terwijl hij met de pasjes zwaaide. ‘‘Top, dan hebben we geen last van Kelly!’’ Zei ik meteen. ‘‘Jawel, zij heeft ook VIP kaarten.’’ ‘‘Ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan komt, volgensmij heeft ze daar een voormogen voor betaald.’’ Zei hij. ‘‘Oke, ach daar slaan we ons wel door heen, ik heb jou.’’

Helemaal opgedoft liep ik naar Kevin. Ik droeg een kort rokje, een strepless topje en weer mijn mooie killer heels. Mijn haar had ik gekrult en ik droeg het los. Na de begroeting gingen we weer per vespa naar het stadje. Kevin hielt de deur voor me open en we liepen naar binnen. ‘‘Wauw wat een mooie club!’’ Zei ik tegen Kevin. Kevin stelde me voor aan een paar Engelse meiden. ‘‘Hello, i’m Julliet, a friend of Kevin.’’ Zei een niet onknap meisje met lang blond haar. ‘‘Hello, nice to meet you, i’m Jade.’’ Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Het was een leuk meisje. Ook werd ik voorgesteld aan Kate, een mooi meisje met rood haar. Kate leek me heel aardig, ze zat ook op camping de Banaan.
Er was ook nog een andere jongen, Thomas. Ook hij was Engels. Ik vond het een beetje een creep maar hij was wel knap. We dansten en dansten en kreeg van alle kanten drankjes aangeboden. Eerst van Kevin, toen van Tom die er ook was, ééntje van Kate en als laatste eentje van Thomas.
Het was heel gezellig en we lachten en danste veel. Op een gegeven moment kreeg ik zo veel drankjes aangeboden dat ik een beetje aangeschoten werd. Ik ging helemaal los en schuurde zo ongeveer met iedereen. Kevin vertrouwde me en wist dat ik nooit verder zou gaan met één van zijn vrienden dus hij liet me gaan. Natuurlijk ging ik er met Kevin ook helemaal voor. Ik lachte overal om en de drankjes stroomde binnen. Totdat ik echt dronken werd. Toen Kevin stond te praten met Kate ben ik helemaal los gegaan met Thomas. Hij zat onder mijn rokje en heeft me gevingerd. Nouja, echt gevingerd niet. We waren aan het dansen en hij stopte zijn vinger erin langs mijn string. Fuck, dat was niet de bedoeling en ik besefde het al snel. Eerst vond ik het allemaal wel best maar toen.

Ik liep snel naar Kevin en we zijn toen om een uur of drie naar de camping gegaan. We gingen meteen naar de rotsen. Gelukkig stuurde ik optijd een smsje naar mijn moeder dus dat zat wel goed. In mijn tent wilde we vannacht niet slapen en bij Kevin in de caravan leek ons ook niet zo’n goed idee dus Kevin had dekens en kussens gehaald en toen hebben we bij de rotsen geslapen. Natuurlijk wel op een vlak stuk.
Een beetje bijgekomen van mijn bezopenheid zoende ik met Kevin. Ik slikte wat pilletjes die Kevin gehaald had bij de avond appotheek en mijn dronkenheid was voorbij. Ik had een geweldige nacht. We houden zo veel van elkaar, en dit is vast meer dan een vakantieliefde. Van Kelly hebben we die avond gelukkig niets gehoord. Ze was niet komen opdagen, gelukkig.

‘‘Goedemorgen schatje!’’ Zei Kevin zachtjes en hij maakte me wakker. Ik ging zitten en meteen greep ik naar mijn hoofd. Zware koppijn had ik. ‘‘Jezus man, mijn hoofd explodeert!’’ Zeg ik tegen Kevin. ‘‘Haha, ja meid, je hebt een kater van hier tot Tokio!’’ Antwoord hij lachend. ‘‘Tja, lekker dan.’’ ‘‘Ach, spoel je kater maaar weg met een verse jus!’’ Hij haalde een diemblad tevorschijn met een crossaintje, verse Jus en nog wat lekkernijen. ‘‘Ah, je hebt een ontbijtje voor me gemaakt, wat lief!’’
En we zoenden en zoenden en we konden niet stoppen.

Ik liep de caravan in en liet niet weten dat ik een kater had. ‘‘Hai lieverd, lekker geslapen?’’ Zegt mijn moeder als ze me binnen ziet komen.
‘‘Jahoor, wat gaan we vandaag doen?’’ Vroeg ik. ‘‘We naar een pretpark gaan!’’ Zegt Melissa enthousiast. ‘‘Ja, we gaan naar gardaland, het pretpark van Italie.’’ Daar had ik nou echt geen zin in. Ik wilde het liefst gewoon lekker met Kevin chillen en daarna een koude douche nemen en mama zag het aan me. Dat ik er geen zin in had. ‘‘Wil je mee als Kevin mee mag?’’ Meteen was ik helemaal blij. ‘‘JA!’’ En na veel gepraat mocht Kevin mee naar Gardaland. Ik rende meteen naar zijn caravan.

‘‘KEVKEVKEVIN!!’’ En ik gaf hem een zoen. ‘‘Je mag mee naar Gardaland!’’ Zeg ik enthousiast. ‘‘Zozo, dat is een leuke begroeting.’’ ‘‘Gardaland? Mag ik uitleg?’’ Zegt hij. ‘’
‘‘Mijn ouders en zusje gaan naar gardaland en ik zou mee gaan. Nu hebben ze gevraagd of ik jou mee wilde hebben, dan gaan we gewoon splitsen hoor dus dan gaan wij gewoon samen.’’ Leg ik uit.
‘‘Vet!, nou dan ga ik mijn spullen maar pakken.’’ Ik rende terug naar de caravan en kleedde me snel om. Geen string vandaag want ik ging naar een pretpark. Ik haalde mijn korte broekje uit de kast met een roze hempje en deed mijn Uggs sandalen aan. I’m excited.

verder